Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شرایط برخورداری از امتیازات ثبت شرکت اسلواکی در حوزه صنعتی

موارد بحث شده

کشورهای مختلف جهان همواره با آغوشی باز از سرمایه گذاران و کارآفرینان استقبال کرده‌اند. اسلواکی نیز به عنوان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان، همواره از کارآفرینان حمایت و پشتیبانی کرده است و اهمیت زیادی برای افرادی که قصد ثبت شرکت اسلواکی دارند، قائل می‌شود به طوری که سرمایه گذاران موفق می‌توانند به راحتی اقامت اسلواکی را هم دریافت کنند.

در این مطلب قصد داریم به نحوه برخورداری کارآفرینان از امتیازات تأسیس شرکت در اسلواکی بپردازیم. اگر به دنبال حمایت و کمک‌های دولتی و همچنین اقامت اسلواکی هستید، باید شرایط خاصی داشته باشید و در پروژه‌های خاصی سرمایه گذاری و اقدام به ثبت شرکت اسلواکی کنید.

پروژه‌های دارای امتیاز؛ بهترین گزینه برای ثبت شرکت اسلواکی

دولت اسلواکی، پروژه‌های خاصی تعریف کرده است که سرمایه گذاران می‌توانند با ثبت شرکت اسلواکی در این زمینه‌ها کار و فعالیت کنند و از حمایت‌ها و امتیازات دولتی هم برخوردار شوند. یکی از امتیازها، امکان اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. در این مطلب به چند مورد از این پروژه‌ها اشاره شده است:

  • ایجاد و راه اندازی کسب و کار جدید، توسعه کسب و کارهای موجود، تنوع بخشیدن به تولید با ارائه محصولات بیشتر یا تغییرات رادیکال در برنامه تولید کسب و کارهای موجود
  • دستیابی به تولید و تجهیزات فناوری که برای اهداف کسب و کار طراحی شده باشد و ارزش آن بسته به محل اجرای پروژه، کمتر از 60 درصد کل دارایی‌های ملموس و ناملموس نباشد.
  • ایجاد مشاغل جدید و نو
  • تولید، فعالیت‌ها، فرآیندها، ساخت و سازها و تجهیزات فناوری که موجب حفاظت از محیط زیست می‌شود.
  • دستیابی به دارایی‌های ملموس و ناملموس غیرجاری؛ بسته به نرخ بیکاری در جاهایی که سرمایه گذاری باید انجام شود.

حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ در اسلواکی

اگر به دنبال ثبت شرکت اسلواکی هستید و می‌خواهید در این کشور یک شرکت کوچک ایجاد کنید، باید بسته به محلی که می‌خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، حداقل سرمایه لازم را داشته باشید که در زیر به حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت اسلواکی اشاره شده است:

  • اگر نرخ بیکاری در محل سرمایه گذاری، کمتر از مقدار متوسط اسلواکی باشد، باید حداقل 5 میلیون یورو سرمایه گذاری کنید (این مقدار برای شرکت‌های بزرگ، 10 میلیون یورو است).
  • اگر نرخ بیکاری در محل سرمایه گذاری، بالاتر از مقدار متوسط اسلواکی باشد، باید حداقل 2.5  میلیون یورو سرمایه گذاری کنید (این مقدار برای شرکت‌های بزرگ، 5 میلیون یورو است).
  • اگر نرخ بیکاری در محل سرمایه گذاری، حداقل 35 درصد بالاتر از مقدار متوسط اسلواکی باشد، باید حداقل 1.5  میلیون یورو سرمایه گذاری کنید (این مقدار برای شرکت‌های بزرگ، 3 میلیون یورو است).
  • حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت اسلواکی در مناطقی که به تازگی توسعه یافته است، 0.1 میلیون یورو است (برای ثبت شرکت اسلواکی از نوع بزرگ، حداقل سرمایه 0.2 میلیون یورو است).

برای کسب اطلاعات بیشتر برای اقامت اسلواکی و سرمایه گذاری و تأسیس شرکت در این کشور، با شماره‌های موجو در سایت تماس بگیرید و با مشاوران ما در مورد سوالات و ابهامات خود صحبت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شرایط برخورداری از امتیازات ثبت شرکت اسلواکی در حوزه صنعتی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ