ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

سه شرط لازم که قبل از ثبت شرکت اتریش باید داشته باشید

موارد بحث شده

در این مطلب قصد داریم به شرایطی بپردازیم که یک فرد قبل از ثبت شرکت اتریش باید داشته باشد. این شرایط برای راه اندازی هر کسب و کار و موفقیت در آن مهم و موثر است و می‌تواند آینده یک سرمایه گذار را تعیین کند.

صبوری، اولین شرط برای موفقیت یک شخص پس از ثبت شرکت اتریش

اگر قصد دارید کسب و کاری را در اتریش راه اندازی کنید باید بتوانید احساسات و عواطف خود را کنترل کنید و صبر پیشه کنید. صبر می‌تواند شما را پایدار نگه دارد و همین پایداری مقدمات رشد و پیشرفت شما را فراهم می‌کند. صبر فقط در ثبت شرکت اتریش موثر نیست، بلکه برای اخذ اقامت اتریش هم می‌تواند تأثیر بسیارزیادی داشته باشد.

ماندگاری و پایداری؛ شرط دوم برای موفقیت

هیچ‌گاه از رویاهای خود دست نکشید. اگر قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت اتریش شوید و قصد دارید که از این طریق به رویاهای خود دست یابید، ابتدا با یک مشاور خبره در این زمینه مشور کنید، اگر پاسخ وی مثبت بود، اصلاً از مسیر خود عقب‌نشینی نکنید.

اگر قصد دارید که به موفقیت برسید و می‌خواهید اقامت اتریش را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید، نیاز به برنامه ریزی دارید، برنامه ریزی است که مسیر را برای رسیدن به اهدافتان هموار می‌کند و شما را موفقیت می‌رساند. بسیاری از کارآفرینانی که وارد فرآیند ثبت شرکت اتریش شدند و شرکت خود را راه اندازی کردند، ابتدا در کارشان با شکست روبرو شدند و پس از تلاش بسیار و کوتاه نیامدن از اهدافشان، طعم موفقیت را چشیدند.

شهامت، شرط پایانی که می‌تواند موفقیت‌تان را تضمین کند

همیشه شنیده‌ایم که از هر چیزی می‌ترسید، به سمت آن بروید، خواهید دید که این ترس برطرف خواهد شد. بسیار از صاحبان کسب و کار می‌دانند که با ثبت شرکت اتریش، به موفقیت دست خواهند یافت و به راحتی و آسایشی بی‌نظیر دست خواهند یافت که می‌توانند اقامت اتریش را به صورت دائم دریافت کنند ولی می‌ترسند که از حوزه امن خود خارج شوند.

گاهی برای پیشرفت بهتر است دل را به دریا بزنید. از مشورت مشاوران خبره استفاده کنید و دست به کار شوید. در صورتی که قصد ثبت شرکت یا اخذ اقامت اتریش را دارید، می‌توانید روی کمک مشاوران ما نیز حساب کنید. آنها می‌توانند در مورد راه اندازی کسب و کار و رسیدن به موفقیت در اتریش به شما مشاوره دهند. شماره‌هایی که در سایت قرار داده‌ایم را همیشه به یاد داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

سه شرط لازم که قبل از ثبت شرکت اتریش باید داشته باشید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights