ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

راز موفقیت بعضی از کسب و کارها با ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

مرکز ما در چند سال اخیر شاهد افراد و سرمایه گذاران بسیاری بوده است که برای ثبت شرکت آلمان به ما مراجعه کرده‌اند، ایده‌های خود را با ما در میان گذاشته‌اند و از ما خواسته‌اند که مراحل ثبت شرکت آلمان را برای آنها طی کنیم. ما با تمام وجود در کنار این افراد بودیم و حتی مجوز اقامت آلمان به صورت دائم را با افتخار برای آنها دریافت نمودیم.

تجربه به ما ثابت کرده است که اگر بخواهید با ثبت شرکت آلمان به موفقیت برسید، کافی است که از یک سری اصول کاملاً منطقی پیروی کنید. ما در این مطلب سعی کردیم که این اصول را در اختیار شما قرار دهیم.

برای هر اتفاقی آماده باشید، از ریسک نترسید

برای این که بتوانید در هر کسب و کاری موفق شوید، باید این جرئت و شهامت را داشته باشید که دست به ریسک بزنید. مطالعات خود را در زمینه محیط کاری آلمان بالا ببرید. اگر واقعاً به دنبال موفقیت هستید، پیش از ثبت شرکت آلمان، بازار این کشور را به اندازه کافی بشناسید تا بتوانید دست به ریسک بزنید.

در حوزه خود به یک متخصص تبدیل شوید

اگر وارد گوشه‌ای بازار آلمان می‌شوید و در یک زمینه خاص مثل تعمیر یک وسیله خانگی خاص اقدام به ثبت شرکت آلمان می‌کنید، باید در آن زمینه متخصص شوید و آن گوشه بازار را تسخیر کنید.

صبوری؛ لازمه موفقیت پس از ثبت شرکت آلمان

اگر می‌خواهید در هر کسب و کاری به موفقیت برسید، باید یاد بگیرید که صبور و شکیبا باشید. این مسئله برای تأسیس شرکت و کسب و کار در آلمان هم ضروری است.

کیفیت را به بالاترین حد ممکن برسانید

دستیابی به مزیت رقابتی برای موفقیت واجب است. ارائه کالا و خدمات منحصر به فرد و باکیفیت می‌تواند کاری کند که شما به عنوان یک شخص مطرح در بازار آلمان شناخته شوید و همین منحصر به فرد و باکیفیت بودن می‌تواند فروش شما را بالا ببرد. فروش بالا بهترین ملاک برای تمدید اقامت آلمان است.

تعهد به خدمات بلندمدت

اگر می‌خواهید مشتری روی شما حساب باز کند و برطرف کردن نیاز خود را به شما بسپارد، باید نسبت به حضور درازمدت در بازار تعهد بدهید. باید کسب و کار شما دائمی باشد. حق ندارید اعتماد مشتری را به بازی بگیرید. همیشه موفقیت از آن افرادی است که در کسب و کار خود ثابت‌قدم هستند. برای اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت، یکی از مهمترین ملاک‌ها ثبات قدم در کسب و کار است.

ما منتظر تماس‌های شما و شنیدن نظراتتان در رابطه با ثبت شرکت و اقامت آلمان هستید. اگر ایدهای به ذهنتان رسید، درنگ نکنید. فورا با شماره‌های ما تماس بگیرید و برای تأسیس شرکت خود در آلمان اقدام کنید. منتظرتان هستیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

راز موفقیت بعضی از کسب و کارها با ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights