Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان راهی مطمئن برای سرمایه گذاری

موارد بحث شده

ثیکی از سوالاتی که همواره توسط سرمایه گذاران در جلسات مشاوره مرکز ما مطرح می‌شود، این است که اگر قرار باشد یکی از بهترین کشورهای دنیا را برای راه اندازی کسب و کار معرفی کنیم، کدام کشور خواهد بود؟ مشاوران ما عمدتا ثبت شرکت لهستان را یک گزینه مناسب و هوشمندانه قلمداد می‌کنند و باورشان این است که با اقامت لهستان، یک زندگی عالی را تجربه خواهید کرد.

علل ثبت شرکت لهستان توسط سرمایه گذاران

سرمایه گذاری و ثبت شرکت لهستان باید از طریق داستان‌های سایر شرکت‌ها و تجربه‌های آنها تجزیه و تحلیل شود. از سال 1989، لهستان به نقطه تمرکز سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است و سرمایه گذاران از سراسر دنیا برای ثبت شرکت لهستان وارد این کشور می‌شوند.

چند مورد از دلایل این علاقه شدید سرمایه گذاران، به شرح زیر است:

  • بازار داخلی بزرگ و جذاب لهستان
  • این کشور 16 شهر با بیش از 200000 سکنه دارد که سرمایه گذاران با ثبت شرکت لهستان، می‌توانند از این نیروی کار استفاده کنند.
  • نیروی انسانی این کشور، تحصیل‌کرده و کارآمد است و می‌توانید روی استخدام این افراد حساب کنید
  • امکان صادرات و واردات آسان از سراسر اتحادیه اروپا
  • قرار گرفتن در مرکز اروپا و نزدیکی به سایر کشورها
  • امکان گرفتن اقامت لهستان در صورت راه اندازی کسب و کار سودآور
  • امکان گرفتن اقامت لهستان برای اعضای خانواده سرمایه گذار

انجام کسب و کار در لهستان

لهستان، سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. بر اساس گزارش‌هایی که از بازارهای روبه رشد این کشور به دست می‌آید، درآمد این کشور از ثبت شرکت لهستان توسط سرمایه گذاران خارجی به شدت افزایش یافته است. بازار این کشور فوق العاده قدرتمند و باثبات است. تولید ناخالص داخلی این کشور در سال گذشته میلادی حدود 2.5 درصد افزایش یافته است.

لهستان با قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی ناب، کار را برای سرمایه گذاران آسان کرده است. این کشور از چهار جهت با کشورهای مهمی در ارتباط است و به همین خاطر ثبت شرکت لهستان به راحتی می‌تواند منجر به صادرات محصولات و خدمات به کشورهای اطراف شود.

جمعیت لهستان؛ یک عامل مفید دیگر

این کشور 38 میلیون نفر جمعیت دارد. اکثریت این جمعیت در شهرها زندگی می‌کنند. بر اساس استانداردهای اروپا، جمعیت این کشور جوان محسوب می‌شوند و به همین می‌توانید افراد حاضر در این کشور را به کار بگیرید و به نوعی اشتغال زایی کنید. این اشتغال زایی برای کسب و کار شما به نوعی یک امتیاز است و می‌تواند در اخذ اقامت لهستان به شما کمک کند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان راهی مطمئن برای سرمایه گذاری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ