ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان با در نظر گرفتن فرصت‌های بازار

موارد بحث شده

بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت لهستان در جلسات مشاوره از مشاوران و متخصصان ما می‌خواهند که بهترین فرصت‌های کاری موجود در لهستان را به آنها نشان دهیم و آنها را در مسیر رسیدن به موفقیت و همچنین اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت راهنمایی کنیم.

ما در این مطلب تصمیم گرفتیم که فرصت‌های موجود در بازار لهستان که می‌توانید از آنها استفاده و اقدام به ثبت شرکت لهستان کنید را به شما نشان دهیم. تمامی این موارد بر اساس مطالعات کارشناسان و متخصصان ما در بازار لهستان به دست آمده است.

لهستان؛ سرزمین سرمایه گذاری

لهستان، در بین سایر کشورهای اتحادیه اروپا، بیشترین میزان سرمایه گذاری را دارد. در بین سال‌های 2014 تا 2020، حدود 104 میلیارد دلار در این کشور سرمایه گذاری خواهد شد. این سرمایه گذاری در قالب‌های مختلفی از جمله ثبت شرکت لهستان انجام خواهد شد. از این سرمایه برای توسعه زیرساخت‌ها از جمله دسترسی به اینترنت، توسعه شهرهای هوشمند و تشویق شرکت‌ها به پژوهش و توسعه در لهستان استفاده خواهد شد.

فناوری‌های دیجیتال؛ بهترین فرصت برای ثبت شرکت لهستان

فناوری‌های دیجیتال یکی از حوزه‌های مهم و روبه رشد برای ثبت شرکت لهستان است. نیاز به این حوزه کاری در کشور لهستان به شدت احساس می‌شود. تولید پیشرفته، شهرهای هوشمند، اینترنت اشیاء، رایانش ابری و امنیت سایبری، مثال‌هایی هستند که می‌تواند در آنها اقدام به ثبت شرکت لهستان نمایید.

منابع انرژی تجدیدپذیر

انرژی بادی، خورشیدی و هیدروالکتریک، زمینه‌هایی هستند که می‌توانید به سود خوبی در آنها برسید. پیشنهاد و توصیه ما این است که در این حوزه‌های جدید و کاربردی سرمایه گذاری کنید، چون به زودی مورد نیاز تمامی افراد در لهستان خواهد بود. برای اینکع بتوانید اقامت لهستان را به راحتی تمدید کنید یا در موعد مقرر آن را به صورت دائم درآورید، باید نیاز مردم به آن را بالا ببرید.

حمل و نقل لهستان

دولت لهستان از تأسیس شرکت‌های فعال در زمینه حمل و نقل به شدت حمایت می‌کند. اخیراً پروژه‌های زیادی برای بازسازی و توسعه راه‌ها و جاده‌ها آغاز شده است. راه‌ آهن‌ها و راه‌های آبی در حال توسعه هستند و در صورت ورود به این پروژه‌ها می‌توانید از حمایت دولت این کشور مانند دریافت آسان اقامت لهستان بهره‌مند شوید.

خدمات ساختمان سبز

خدمات مهندسی و ساختمان سبز، یکی از فرصت‌های عالی و مورد نیاز در لهستان است که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی وارد آن می‌شوند و می‌توانند با تکیه بر دانش خود به موفقیت برسند. نیاز به ساختمان‌هایی که از نظر انرژی بهینه باشند، روز به روز بیشتر می‌شود و اگر بتوانید جزو شرکت‌های پیشرو باشید، می‌توانید خیلی راحت اقامت لهستان را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تأسیس شرکت و اخذ اقامت موقت و دائم لهستان، با شماره‌های ما که در سایت نیز وجود دارد، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان با در نظر گرفتن فرصت‌های بازار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights