ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و کار در پررونق‌ترین اقتصاد جهان

موارد بحث شده

ثدر سال 2018، اسلواکی به عنوان پررونق‌ترین اقتصاد پیشرفته در جهان شناخته شد و به همین خاطر بهترین پیشنهادی که می‌توان به سرمایه گذاران ارائه کرد، ثبت شرکت اسلواکی است. پیش‌بینی می‌شود که این روند رشد در سال‌های 2019 و 2020 نیز حفظ شود. در حال حاضر این کشور، امتیازات خوبی را برای متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی در نظر گرفته است و به همین خاطر افراد زیادی به قصد سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، اقامت اسلواکی را دریافت کرده‌اند.

پیش‌بینی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در مورد اقتصاد اسلواکی

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پیش‌بینی کرد که اقتصاد اسلواکی در سال 2019 با نرخ 4.3 درصد رشد خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آتی، نرخ تولید ناخالص داخلی این کشور به بالاترین حد خود برسد. از این رو، مشاوران ما با توجه به آمار سازمان‌های بین المللی به سرمایه گذاران توصیه می‌کنند که در صورت امکان، ثبت شرکت اسلواکی را در اولویت قرار دهند تا از رشد اقتصادی این کشور بهره‌مند شوند.

سایر کشورهای اروپایی مانند لهستان، مجارستان، آلمان و اتریش نیز بعد از اسلواکی، پررونق‌ترین اقتصادهای اروپا و دنیا را دارند. سلامت اقتصاد اسلواکی منجر به تمایل بالای سرمایه گذاران خارجی به ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار خود در این کشور شده است.

خودروسازان؛ بیشترین تمایل را برای ثبت شرکت اسلواکی دارند

رشد اسلواکی در صنعت خودروسازی موجب شده است که بسیاری از سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهند و از این طریق کسب و کار خود را در این کشور آغاز کنند. علاوه بر خودروسازی، تمایل به تولید قطعات یدکی خودرو و همچنین معاملات خودرو افزایش یافته است.

نیروی کار ماهر و خلاق، یکی از مزایای مهم اسلواکی

در صورتی که بتوانید شرکت خود را در این کشور راه اندازی کنید، می‌توانید از بابت نیروی کار متخصص و ماهر در این کشور آسوده‌خاطر باشید. برای موفقیت در کسب و کار و اخذ اقامت اسلواکی می‌توانید از وجود مشاوران و متخصصان این کشور استفاده کنید.

در صورتی که قصد دارید جهت اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت اقدام کنید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و با ذکر فعالیت اقتصادی مورد نظر خود، توصیه‌های لازم را دریافت کنید. مرکز ما در تلاش است که در تمامی مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی در کنار سرمایه گذاران باشد و بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و کار در پررونق‌ترین اقتصاد جهان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights