Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه پژوهش و توسعه، ارتباطات و فناوری اطلاعات

موارد بحث شده

در صورتی که تخصص وارد شدن به حوزه پژوهش و توسعه را دارید یا قصد دارید استارتاپی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات راه بیندازید، پیشنهاد ما به شما این است که این کار را از طریق ثبت شرکت اسلواکی انجام دهید. دولت اسلواکی، به شدت به نوآوری و استارتاپ‌ها علاقه دارد و به همین خاطر زیرساخت‌های لازم برای ارائه اقامت اسلواکی به افراد مستعد و توانمند را فراهم کرده است.

پیشنهاد ما: ثبت شرکت اسلواکی در حوزه‌‌های دانش‌بنیان

امروزه بسیاری از کشورهای توسعه یافته از جمله اسلواکی، به دنبال جذب و متمایل کردن سرمایه گذاران خارجی به ثبت شرکت اسلواکی در حوزه‌های دانش‌بنیان هستند. پژوهش و توسعه، ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه‌هایی است که تا سال 2020 به شدت فراگیر خواهد شد و به همین خاطر ثبت شرکت اسلواکی در این زمینه‌ها می‌تواند با سود خوبی همراه باشد.

در آینده نزدیک، بخش‌های دانش‌بنیان این کشور به سمت ارزش افزوده بیشتری خواهد رفت و محصولات و خدمات این بخش‌ها به کارآمدی و بهره‌وری بیشتری خواهد رسید.

تمرکز اسلواکی برای فناوری اطلاعات روی چه بخش‌هایی است؟

اسلواکی اخیراً به این فکر افتاده است که شرکت‌های بزرگ فناوری را به این کشور دعوت کند و آنها را ترغیب به ثبت شرکت اسلواکی نماید. اگر بخواهیم به چند مورد از مهمترین بخش‌های فناوری اطلاعات اشاره کنیم، می‌توان بخش‌های زیر را نام برد:

  • ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT)
  • مرکز خدمات مشترک (SSC)
  • پروژه‌های تحقیق و توسعه برای شرکت‌های مختلف (R&D)

سایر اقدامات اسلواکی برای جذب سرمایه گذاران خارجی به ثبت شرکت اسلواکی

پارک‌های علم و فناوری و مراکز پژوهشی زیادی در اسلواکی ساخته شده است که هدف از تأسیس آنها کمک به سرمایه گذاران بوده است. همچنین دولت اسلواکی امکان دریافت اقامت اسلواکی را هم برای سرمایه گذاران فعال در زمینه‌های مذکور فراهم کرده است.

امکان استفاده از وام‌های دولتی هم برای این دسته از افراد فراهم شده است. در صورتی که بتوانید رشد خوبی در کسب و کار خود داشته باشید می‌توانید اقامت اسلواکی را برای اعضای خانواده خود هم بگیرید و از این طریق از مزایای این کشور استفاده کنید.

در صورتی که در مورد سایر مزایای تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در این کشور ابهام یا سوالی دارید، می‌توانید سوال خود را از متخصصان ما بپرسید. نحوه دریافت اقامت اسلواکی، صادرات و واردات از کشورهای اتحادیه اروپا و خارج از اتحادیه اروپا، مزایای تحصیلی و حقوقی برای فرزندان سرمایه گذار و غیره، سوالاتی است که به صورت معمول از مشاوران ما پرسیده می‌شود. در صورت وجود هر سوال، با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. افتخار ما، بودن در کنار شما در جاده موفقیت است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)



برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه پژوهش و توسعه، ارتباطات و فناوری اطلاعات
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ