ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرمول موفقیت پس از ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

رسیدن به اهداف والا در زندگی نیازمند هدف‌گذاری دقیق و برنامه ریزی است. بسیاری از افرادی که در زمینه‌های مختلف به موفقیت می‌رسند، باید در گام نخست هدف خود را مد نظر قرار دهند و تمامی گام‌های خود را مطابق با آن هدف والا تنظیم کنند. یکی از اهدافی که متقاضیان ثبت شرکت اروپا برای خود تعیین می‌کنند، این است که بعد از راه اندازی کسب و کار خود در اروپا به موفقیت برسند. اولین نتیجه این موفقیت، اخذ آسان اقامت اروپا خواهد بود.

در این مطلب تصمیم داریم به گام‌هایی اشاره کنیم که می‌توانند شما را پس از ثبت شرکت اروپا به موفقیت برسانند. در واقع این مطلب پیرامون فرمول موفقیت است.

همیشه در حال تجزیه و تحلیل باشید

وقتی کار ثبت شرکت اروپا به پایان رسید، زمان شروع و فعالیت کاری و اقتصادی فرامی‌رسد. اگر می‌خواهید قله موفقیت را فتح کنید، باید بابت هر کاری که انجام می‌دهید، دقایقی را به تجزیه و تحلیل بنشینید و نتایج و عواقب کار خود را مشاهده کنید.

همیشه افرادی می‌توانند موفق شوند که اعمال و اقدامات خود را آنالیز می‌کنند. همچنین می‌توانید از نظریات مشتریان هم مطلع شوید، بهترین کار برای مشخص کردن نظر مشتری، نظرسنجی است. لازمه اخذ اقامت اروپا، جلب رضایت مشتریان و فروش بهینه و حرکت کردن بر اساس بیزنس پلن است.

تمام تمرکز خود را روی مشتریان دائمی بگذارید

اگر می‌خواهید پس از ثبت شرکت اروپا، فروشی استثنایی و بی‌نظیر داشته باشید، تمام تمرکز خود را روی مشتریان دائمی خود بگذارید. آن‌ها هستند که به شما اعتماد دارند و شما را ستایش می‌کنند. آن‌ها هستند که زمینه اخذ اقامت اروپا را برای شما فراهم می‌کنند. پس هر کاری که از دستتان برمی‌آید برای مشتریان دائمی خود انجام دهید.

پس از ثبت شرکت اروپا، به‌روز بودن را جدی بگیرید

بازار اروپا فقط به کسانی خوش‌آمد می‌گوید که بتوانند خود را با جدیدترین فناوری‌های روز تطبیق دهند. در تمامی مراحل کار از جمله فروش حضوری، حساب کردن صورت حساب و خرید اینترنتی از جدیدترین شیوه‌های کاری استفاده کنید. به‌روز بودن، زمینه جذب مشتری بیشتر، فروش بیشتر و در نهایت رسیدن به ثروت و اقامت اروپا را فراهم می‌کند.

پایداری خود را تحت هر شرایطی حفظ کنید

پس از ثبت شرکت اروپا، تحت هیچ شرایطی عقب‌نشینی نکنید. موفقیت با عقب‌نشینی جور درنمی‌آید. موفقیت پایداری و استقامت می‌خواهد. نگرش خود را نسبت به موفقیت تغییر دهید و برای تحمل رنج پیروزی آماده شوید.

گفتنی است که شما در این مشیر تنها نیستید، یورواقامت تمامی اقدامات مربوط به ثبت شرکت و اقامت در این قاره را برای شما انجام خواهد داد. کافی است با شماره‌های تماس ما که در وب‌سایت قرار گرفته است، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرمول موفقیت پس از ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights