ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اروپا؛ راهکاری برای برون‌رفت از تنگنای اقتصادی

موارد بحث شده

چندی پیش یکی از مراجعان عزیز برای ثبت شرکت اروپا به مرکز ما مراجعه کرده بود. وی پس از مطرح کردن مشکل خود، به مشاوران نخبه ما ارجاع داده شد تا بتوانند با مشارکت وی، راهکاری مناسب برای حل مسئله این شخص محترم پیدا کنند.

بیان مسئله

این شخص در بیان مسئله خود اذعان داشت: «چند سالی است که در صنعت مشغول به کار هستم و تا مدتی پیش درآمد نسبتاً خوبی داشتم ولی متأسفانه اکنون با مشکلاتی روبرو شده‌اند و مشکلات و نوسانات اقتصادی، کسب و کار من را هم با معضل مواجه کرده است. لطفا راهکاری به من پیشنهاد دهیم. به نظرتان خوب نیست که کسب و کار خود را با ثبت شرکت اروپا ادامه دهم؟ اگر چنین تصمیمی داشته باشم، چگونه می‌توانم اقامت اروپا را دریافت کنم؟»

پاسخ مشاوران ما: ثبت شرکت اروپا بهترین گزینه است

مشاوران ما با این دوست عزیز صحبت کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که در حال حاضر صنایع، رشد خوبی در اروپا دارند و در صورتی که این فرد, به فکر توسعه کسب و کار خود در کشورهای دیگر و در اندیشه برون‌رفت از این وضعیت نامناسب اقتصادی است، می‌تواند با ثبت شرکت اروپا، خود را به ساحل نجات برساند.

مشاوران ما به وی گفتند که می‌توانند بهترین کشور اروپایی برای کسب و کار وی را مشخص کنند. طرح کسب و کار، طرح توجیه اقتصادی و موارد لازم را با مشورت او تکمیل کنند و مقدمات ثبت شرکت اروپا را فراهم نمایند. پس از اتمام فرآیند ثبت شرکت اروپا، متخصصان ما برای گرفتن محل کار نیز در کنار او خواهند بود و مشاوره‌های لازم را به وی ارائه خواهند داد.

پس از اتمام مراحل فرد می‌تواند به کشور اروپایی منتخب مهاجرت کند و فرآیند کسب و کار خود را انجام دهد. در صورتی که این شخص در کسب و کار خود موفق باشد، می‌تواند اقامت اروپا را دریافت نماید. متخصصان ما برای اخذ اقامت اروپا هم در کنار متقاضیان عزیز خواهند بود.

دریافت اقامت اروپا به صورت دائم از طریق ثبت شرکت در کنار ما

متخصصان ما به این مراجعه کننده عزیز اعلام کردند که برای دریافت اقامت اروپا به صورت موقت و دائم، در کنار این شخص خواهند بود و تمامی مقدمات لازم را برای وی فراهم خواهند کرد و نیازی به هیچ‌گونه نگرانی نیست.

 ثبت شرکت اروپا و اقامت در قاره سبز، تخصص ماست. با شماره‌های تماس ما تماس بگیرید و هرگونه سوالی در این زمینه دارید، مطرح بفرمایید تا مشاوران ما، بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اروپا؛ راهکاری برای برون‌رفت از تنگنای اقتصادی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights