ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اروپا در کشورهای دارای کمبود مهارت و منابع انسانی

موارد بحث شده

در این مطلب قصد داریم به مسئله ثبت شرکت اروپا در کشورهایی بپردازیم که از نظر منابع انسانی دچار کمبود هستند، جمعیت آنها رو به پیری می‌رود و یا به دلیل نداشتن و فقدان نیروهای جوان و متخصص به راحتی از درخواست اقامت اروپا استقبال می‌کنند.

در اروپا برخی از زمینه‌های و حوزه‌های شغلی و کاری با مشکلات جدی روبروست. در حال حاضر سیاست بسیاری از کشورهای اروپایی در قبال سرمایه گذاران خارجی، استقبال از ثبت شرکت اروپا و همچنین ارائه آسان اقامت اروپا است.

تقسیم‌بندی اروپا به سه قسمت برای ثبت شرکت اروپا

برای اینکه بتوانید نیازها اروپا از لحاظ مهارت و همچنین نیروی انسانی مطالعه کنید، بهتر است آن را به سه بخش مجزا تقسیم کنیم و سپس بررسی‌های لازم را روی آن انجام دهیم:

  • جنوب اروپا
  • انگلستان و ایرلند

ثبت شرکت اروپا در بخش‌های جنوبی این قاره، مشکلاتی مختلفی دارد در صورتی که عاشق آب و هوای آفتابی هستید و دوست دارید که نزدیک ساحل، از غذاها و سبک زندگی مدیترانه‌ای لذت ببرید و در کنار این آب و هوا، از ثبت شرکت اروپا هم بهره‌مند شوید، اسپانیا، پرتغال، یونان و مالت، می‌تواند گزینه‌های خوبی برای شما باشد.

در کنار افتتاح شرکت در این کشورها، می‌توانید به راحتی اقامت اروپا را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید و برای همیشه از آب و هوای فرح‌بخش این کشور لذت ببرید.

  • شرق اروپا

در صورتی که می‌خواهید از تابستان گرم و شلوغ جنوب اروپا در امان باشید، بد نیست که با مشاوران ما در رابطه با ثبت شرکت اروپا در شرق این قاره مشورتی بکنید. این مشاوران جزو متخصصان حوزه خود هستند و می‌توانند اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

می‌توانید به راحتی اقامت اروپا را در کشورهایی مانند لهستان، رومانی، جمهوری چک یا بلغارستان دریافت کنید و از راه اندازی کسب و کار در شرق اروپا بهره‌مند شوید. قدمت اروپا در این بخش به وضوح مشخص می‌شود. ارزان‌ترین شهرهای اروپا در شرق این قاره هستند.

  • انگلستان و ایرلند

انگلستان و ایرلند همواره کشورها و گزینه‌های خوبی هستند. این دو کشور به شدت از ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار استقبال می‌کنند و می‌توانید روی این دو کشور برای رشد و پیشرفت حساب کنید. مهم‌تر اینکه وقتی در کشوری باشید که زبان مادری آن انگلیسی است، راحت‌تر می‌توانید کار خود را به پیش ببرید و در نتیجه بیشتر پیشرفت خواهید کرد و همچنین مهارت‌های زبان انگلیسی شما در این دو کشور تقویت می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اروپا در کشورهای دارای کمبود مهارت و منابع انسانی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights