Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اروپا درکشورهای پرچمدار کارآفرینی

موارد بحث شده

برخی از کشورهای جهان به معنای حقیقی کلمه در پی این هستند که شهروندان خود را به موفقیت و کامکاری برسانند. کشورهای اروپا، از جمله کشورهایی هستند که قصد دارند مسیر را برای سعادت کشور خود باز کنند. این کشورها باید راه را برای ورود سرمایه گذاران مختلف از کشورهای خارجی و ثبت شرکت اروپا برای آن‌ها باز کنند.

در عصر دیجیتال، لازم است که ثبت شرکت اروپا و راه اندازی کسب و کارهای مختلف، آسان باشد تا یک سرمایه گذار بتواند به راحتی مراحل اداری را به صورت آنلاین طی کند و از نظر وقت به مشکلی برنخورد و بعد از مدت مقرر، بتواند اقامت اروپا را نیز برای خود و خانواده‌اش دریافت نماید.

انقلاب صنعتی چهارم در راه است

امروزه بسیاری از سرمایه گذاران در اندیشه ثبت شرکت اروپا هستند و به همین خاطر مفهوم کار و کارآفرینی در کشورهای اروپایی مختلف، جایگاهی عالی و متعالی پیدا کرده است. کشورهای اروپایی در حال آماده کردن زیرساخت‌ها مالی و اداری خود برای جذب سرمایه گذاران هستند تا این افراد را متمایل به ثبت شرکت اروپا در کشورهای خود کنند.

آلمان و سوییس؛ بهترین کشورها برای ثبت شرکت اروپا

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید شرکت و کسب و کار خود را در اروپا راه اندازی کنید، بهتر است توجه داشته باشید که بر اساس مطالعاتی که انجام شده است، آلمان و سوییس به خاطر برخورداری از منابع مالی مناسب، شرایط بهتری برای کارآفرینی و ثبت شرکت اروپا دارند و به همین خاطر کارآفرینان در این کشور مورد حمایت هستند و می‌توانند از مزایای گوناگونی استفاده کنند و ما هم اکثر متقاضیان را به سمت این دو کشور سوق می‌دهیم.

یکی از نکاتی که باید برای تأسیس شرکت و سرمایه گذاری در یک کشور خارجی مد نظر داشته باشید، این است که باید روش اخذ اقامت در آن کشور، مزایا و معایب و مراحل گوناگون راه اندازی کسب و کار در آن کشور را بدانید. اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، در آلمان و سوییس بسیار معتبر خواهد بود.

خانواده؛ برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت اهمیت دارد

یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین موضوعات در اخذ اقامت اروپا این است که می‌توانید خانواده خود را هم همراه خود ببرید. در صورتی که در آلمان و سوییس را برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اروپا انتخاب کنید، خانواده شما حق تحصیل رایگان و برخورداری از مزایای دولتی را خواهند داشت و پس از گذشت پنج سال به راحتی می‌توانید اقامت اروپا را به صورت دائم دریافت نمایید.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در آلمان، سوییس یا قاره سبز راه اندازی کنید، می‌توانید با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان ما بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اروپا درکشورهای پرچمدار کارآفرینی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ