Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اتریش؛ افزایشی چشمگیر در احتمال موفقیت

موارد بحث شده

اگر قرار باشد سه کشور موفق دنیا را نام ببریم، مجبور هستیم که از اتریش  به عنوان یکی از سه کشور یاد کنیم. به خاطر همین موفقیت است که بسیاری از سرمایه گذاران موفق دنیا به دنبال ثبت شرکت اتریش و گسترش کسب و کار خود در این کشور هستند. استانداردهای زندگی در این کشور به حدی رشد یافته است که اقامت اتریش برای بسیاری از کارآفرینان آرزو است.

روند سرمایه گذاری و ثبت شرکت اتریش در افق 2020

مطالعات نشان می‌دهد که تا سال 2020، بسیاری از سرمایه گذاران تمایل زیادی برای ثبت شرکت اتریش پیدا خواهند کرد و از این رو، نرخ موفقیت در این کشور بالاتر از این هم خواهد رفت. متخصصان مرکز ما، نرخ موفقیت در اتریش را 16.5 درصد برآورد کردند. این در حالی است که فقط فرانسه با 17 درصد و بلژیک با 17.2 درصد از این کشور بهتر هستند.

نرخ میانگین موفقیت در اروپا 14.4 درصد است. این آمار و ارقام بیانگر آن است که میزان تمایل به ثبت شرکت اتریش به زودی بالاتر هم خواهد رفت. دولت این کشور، با تصویب قوانین مناسب و بالا بردن استانداردهای زندگی، راه را برای اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت هموار نموده است.

سرمایه گذاری بالا در اتریش، بیانگری آینده‌ای روشن

با توجه به اینکه در افق 2020، اتفاقات بهتری در اتریش می‌افتد و اقتصاد این کشور بیش از پیش رشد می‌کند، سرمایه گذاران داخلی و خارجی هم با ثبت شرکت اتریش، قصد دارند که سهمی از این موفقیت را از آن خود کنند. در زیر به بخشی از سرمایه گذاری‌هایی که تاکنون انجام شده است، اشاره می‌کنیم:

  • سرمایه گذاری 150.4 میلیون یورو در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • سرمایه گذاری 91.6 میلیون یورو در بخش حمل و نقل هوشمند، سبز و یکپارچه
  • سرمایه گذاری 84.5 میلیون یورو در بخش انرژی

بسیاری از سرمایه گذارانی که متقاضی ثبت شرکت اتریش هستند، قصد دارند که کسب و کارهای نوپایی در حوزه‌های بالا راه اندازی کنند تا بتوانند از رشد حوزه‌های مذکور هم بهره‌مند شوند. توصیه ما این است که اگر قصد دارید که به راحتی اقامت اتریش را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید، نیاز مردم اتریش را بررسی کنید.

اگر بتوانید نیاز مردم را شناسایی کنید و در جهت رفع آن گام بردارید، به راحتی موفق خواهید شد و نه تنها در اتریش بلکه در هر کشور دیگر هم می‌توانید کسب و کار خود را به اوج برسانید. در صورتی که ایده‌ای برای اخذ اقامت اتریش و راه اندازی کسب و کار در این کشور در سر دارید، درنگ نکنید. با شماره‌هایی که در سایت یورو اقامت وجود دارد، تماس بگیرید و با مشاوران ما مشورت کنید. رسیدن به موفقیت، جز با مشورت با افراد متخصص ممکن نیست.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اتریش   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اتریش؛ افزایشی چشمگیر در احتمال موفقیت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ