Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت آلمان: راهی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت

موارد بحث شده

کشور آلمان در چند سال اخیر، زمینه‌ها و فرهنگ پویای سرمایه گذاری را گسترش داده است. این کشور شرایطی فراهم کرده است که سرمایه گذاران را مشتاق به سرمایه گذاری  و ثبت شرکت آلمان کند. در حال حاضر بانک‌های آلمانی بیشترین همکاری را با سرمایه گذاران دارند و سعی می‌کنند که با طرح‌های تشویقی متنوع، آنها را به ثبت شرکت آلمان متمایل کنند.

اصول سرمایه گذاری برای ثبت شرکت آلمان

برای اینکه بتوانید ثبت شرکت آلمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، باید با اصول سرمایه گذاری در این کشور آشنا باشید. در زیر به چند مورد از این اصول اشاره می‌شود:

  1. سعی کنید در ابتدای سرمایه گذاری و در نخستین گام‌های ثبت شرکت آلمان، روی طرح‌ها پیچیده و محصولات متنوع کار نکنید. بلکه وقت و انرژی خود را روی یک محصول مناسب و منحصر به فرد متمرکز کنید.
  2. اگر می‌بینید که برخی طرح‌ها برای سرمایه گذاری بسیار پربازده هستند، احتمالاً ریسک زیادی در پس آنها نهفته است که در صورت شکست، ممکن است با مشکل مواجه شوید و در فرآیند اخذ اقامت آلمان نیز دچار مشکل خواهید شد.
  3. مراقب ادعاعای مبهم در زمینه بازده سرمایه گذاری باشید. عباراتی مانند “Chance auf” در مورد کارهایی با بازده بالا استفاده می‌شود. چنین بازده‌هایی به ندرت به واقعیت می‌پیوندد.
  4. سعی کنید در ثبت شرکت آلمان، یک رویکرد محافظه‌کارانه داشته باشید.
  5. برای تأسیس و راه اندازی کسب و کار در آلمان، از یک مشاور مطمئن و امین استفاده کنید. این مشاور می‌تواند در تمامی مراحل در کنار شما باشد و زمینه‌های اخذ اقامت آلمان را برای شما فراهم کند.
  6. از مشاور خود بخواهید که ریسک‌های کسب و کار شما در آلمان را ارزیابی کند و مشکلات و موانع پیش رو را به شما یادآوری کند.

مشاوران ما؛ همراه همیشگی شما در اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در آلمان تأسیس کنید، می‌توانید کار خود را به متخصصان ما بسپارید. مشاوران ما، در مراحل گوناگون ثبت شرکت و اخذ اقامت آلمان در کنار شما خواهند بود و باعث می‌شوند که ریسک‌های کسب و کار شما به حداقل مقدار ممکن برسند.

برای دریافت مشاوره‌ در زمینه کسب و کار و راه اندازی شرکت در آلمان و دریافت اقامت این کشور با شماره تماس‌های مندرج در سایت تماس بگیرید و از مراحل گوناگون ثبت شرکت در آلمان مطلع شوید. ما در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار در کنار شما خواهیم بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت آلمان: راهی برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ