Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت آلمان در زمینه صادرات و واردات

موارد بحث شده

یکی از مسیرهایی که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی دنبال می‌کنند، ثبت شرکت آلمان و ورود به حوزه صادرات و واردات در این کشور است. با ورود به این زمینه می‌توانید محصولات شرکت‌های مختلف را از آلمان صادر کنید و یا اینکه با شرکت‌های مختلف توافق نمایید و مواد اولیه آنها را از کشور مبدأ وارد کنید.

توصیه ما برای موفقیت بیشتر در زمینه کاری

توصیه ما این است که برای فعالیت در زمینه صادرات و واردات بهتر است، اقامت آلمان را دریافت کنید تا بتوانید از مسائل زیر بهره‌مند شوید:

  • برقراری ارتباط با شرکت‌های مختلف برای انجام امور صادرات و واردات
  • انجام بازاریابی و آشنایی با افراد مختلف در آلمان
  • توانایی در برقراری ارتباط با سازمان‌های دولتی آلمان جهت پیگیری موارد اداری مرتبط با صادرات و واردات
  • توانایی در اخذ اقامت آلمان به صورت دائم

موارد لازم برای ثبت شرکت آلمان در زمینه بازرگانی

تجربه کاری

یکی از مواردی که برای ثبت شرکت آلمان در زمینه صادرات و واردات مورد نیاز است، تجربه کاری است. باید بتوانید تجارب کاری خود را به صورت ترجمه‌شده به وزارت صنایع آلمان ارائه نمایید. ورود به چنین حوزه حساسی و ثبت شرکت آلمان در این زمینه، مستلزم آشنایی کامل با ترفندها و اصول تجارت و بازرگانی است.

منابع مالی کافی

مورد دوم این است که ممکن است برای ثبت شرکت آلمان در این زمینه، با مشکلات مالی مواجه شوید و به همین خاطر باید منابع لازم برای شروع این کار و همچنین دادن مخارج کارکنان و هزینه‌های جاری شرکت را داشته باشید و قبل از ثبت شرکت، این مبلغ را در بانک‌ها سپرده گاری کنید.

آشنایی با قوانین تجاری و کاغذبازی در کشورهای مختلف

برای فعالیت در زمینه صادرات و واردات باید آشنایی کافی با قوانین تجاری و گمرکی کشورهای مختلف داشته باشید و بدانید که بوروکراسی در هر کشور به چه شکل است.

تسلط کامل بر بازار برای موفقیت

یکی از موارد لازم برای رسیدن به موفقیت در زمینه تجارت، آشنایی کامل به بازار کشور مبدأ یا مقصد است. ممکن است یک کشور، کلای دارای یک استاندارد خاص را بپذیرد ولی کشور دیگر آن استاندارد را قبول نداشته باشد.

اطلاعات از مسائل مالیاتی و گمرکی

یکی از مهم‌ترین مسائل در زمینه ثبت شرکت آلمان، اطلاع از مسائل گمرکی و مالیاتی است. برخی از کشورها برای برخی کالاها، چیزی تحت عنوان مالیات در نظر نمی‌گیرند. از طرفی ممکن است از نظر گمرکی برای صادر کردن یک محصول به یک کشور، مسائلی داشته باشید که با اطلاع از نحوه حل آن مسائل به مشکلی برنخواهید خورد.

یورو اقامت؛ همراه همیشگی شما برای ثبت شرکت و اقامت آلمان

یورو اقامت با برخورداری از متخصصان و وکلای خبره می‌تواند در امور مربوط به ثبت شرکت و اقامت آلمان و سایر کشورهای اروپایی به شما کمک کند. کافی است با شماره تلفن‌های درج‌شده در سایت تماس حاصل نمایید و سوالات خود را در مورد ثبت شرکت در آلمان در حوزه صادرات و واردات مطرح نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت آلمان در زمینه صادرات و واردات
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ