ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت آلمان با تأسیس یک شعبه از یک شرکت خارجی

موارد بحث شده

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ثبت شرکت آلمان به معنای راه اندازی یک شرکت کاملا جدید و نوپاست. البته راه اندازی یک کسب و کار جدید از طریق ثبت شرکت آلمان بسیار خوب است و می‌تواند به برند شدن کسب و کار شما کمک کند ولی معیار ثبت شرکت آلمان، جدید بودن کسب و کار نیست بلکه احداث یک شعبه از یک شرکت خارجی هم می‌تواند ثبت شرکت، تلقی گردد.

شما از هر نظر نماینده آن شرکت خارجی خواهید بود

اگر می‌خواهید یک شعبه از یک شرکت خارجی را در آلمان افتتاح کنید، باید به اقدامات و رفتارهای خوب به شدت حساس باشید، چون شهروندان آن کشور، شما را به عنوان نماینده آن کسب و کار می‌شناسند و در صورتی که نتوانید نکات را رعایت کنید، هم خودتان با شکست مواجه می‌شوید و هم نام برند که نماینده آن هستید را خدشه‌دار خواهید کرد.

از آنجا که دریافت اقامت آلمان به صورت موقت و پس از موفقیت در راه اندازی شرکت و ارائه اسناد مربوطه صورت خواهد گرفت، لازم است که بتوانید الزامات کسب و کار خود را رعایت کنید و بر اساس بیزنس پلنی که ارائه داده‌اید پیش بروید تا بتوانید این اقامت موقت را پس از چند سال به اقامت آلمان به صورت دائم تبدیل نمایید.

مشاوره برای ثبت شرکت آلمان از طریق افتتاح شعبه

بسیاری از افرادی که تصمیم می‌گیرند با افتتاح یک شعبه از یک شرکت خارجی، ثبت شرکت آلمان را انجام دهند، یا عضوی از هیئت مدیره یک شرکت هستند و یا اینکه از طریق مذاکره با آن شرکت دست به چنین اقدامی زده‌اند.

مشاوران مرکز ما می‌توانند در زمینه ثبت شرکت آلمان و افتتاح یک شعبه از یک شرکت خارجی در این کشور به شکا کمک کنند و مراحل اداری این کار را به شما توضیح دهند. کافی تلفن را بردارید و با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

اقامت آلمان با تأسیس شعبه هم ممکن است

بسیاری از کاربران و مخاطبان سوال می‌پرسند که آیا می‌توانند با تأسیس یک شعبه از شرکت خارجی هم اقامت آلمان را دریافت کرد. پاسخ این است که این امکان فراهم شده است و در صورتی که بتوانید اعتماد شرکت اصلی را جلب و شعبه را احداث کنید و به موفقیت برسید می‌توانید اقامت را برای خود و اعضای خانواده بگیرید و از مزایای رفاهی کشور آلمان استفاده کنید.

یکی از مزایای افتتاح شعبه در آلمان، این است که محصولات و خدمات شرکت اصلی به شکلی آسان‌تر صادر می‌شود و در اختیار کشورهای دیگر قرار می‌گیرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت آلمان با تأسیس یک شعبه از یک شرکت خارجی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights