Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بیشترین زبان مورد نیاز برای ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

برای اینکه بتوانید پس از ثبت شرکت اروپا به موفقیت برسید، قاعدتاً باید با مسئله زبان رایج کشوری که شرکت خود را در آن تأسیس نموده‌اید، آشنا باشید. هر چه بتوانید به زبان‌های بیشتری تسلط داشته باشید و گنجینه واژگان خود را افزایش و گسترش دهید، مسلما قادر خواهید بود که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و در نتیجه در زمینه کاری خود به موفقیت خواهید رسید و می‌توانید به راحتی اقامت اروپا را هم دریافت کنید.

زبان انگلیسی؛ اساس کار شما برای ثبت شرکت اروپا

در صورتی که قصد دارید، ثبت شرکت اروپا را انجام دهید، باید به یکی از زبان‌های رایج در قاره سبز مسلط باشید. امروزه اکثر سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار، به زبان انگلیسی تسلط دارند و می‌توانند این زبان را به خوبی صحبت کنند و به انگلیسی بنویسند و بخوانند. یکی از ملزومات اقامت اروپا، تسلط به زبان انگلیسی است. البته این قاعده همگانی نیست و اغلب کشورها، زبان خود را برای اقامت اروپا به صورت دائم لازم می‌دانند.

زبان آلمانی؛ آغازی برای ثبت شرکت اروپا

در صورتی که بتوانید به زبان آلمانی صحبت کنید، به راحتی می‌توانید شرکت خود را در این کشور تأسیس و اقامت خود را دریافت کنید. حتی افرادی که هیچ تصمیمی برای ثبت شرکت اروپا ندارند هم اگر آلمانی بلد باشند، به راحتی می‌توانند اقامت کشورهای دارای زبان آلمانی را بگیرند.

دریافت اقامت اروپا با زبان‌های فرانسوی و اسپانیایی هم ممکن است. زبان ایتالیایی هم تا حدودی مورد نیاز است و با یادگیری آن به راحتی می‌توانید ثبت شرکت اروپا را انجام دهید.

بخش‌های پربازده برای تأسیس شرکت در کشورهای اروپایی

در صورتی که می‌خواهید وارد اروپا شوید و اقامت اروپا را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید. باید بتوانید در سه حوزه، شرکت خود را تأسیس کنید تا به سود خوبی برسید. بر اساس آمار و ارقام، مطالبی آماده کرده‌ایم که میزان سهم هر بخش از اقتصاد اروپا را مشخص می‌کند:

  • خدمات مشتریان 49 درصد
  • فناوری اطلاعات 14 درصد
  • فروش و بازاریابی 13 درصد
  • خدمات و منابع مالی مشترک 11 درصد
  • مهندسی 2 درصد
  • داروشناسی و علم زندگی 1 درصد
  • سایر 11 درصد

بنابراین بخش‌های پربازده اقتصاد اروپا چندان گیج و نامعلوم نیست و از بین این بخش‌ها می‌توان اطلاعات خوبی به دست آورد و به متقاضیان ثبت شرکت اروپا ارائه داد. در صورتی که تصمیم به دریافت اقامت دارید، باید در درجه نخست زبان خود را تقویت کنید تا برای ماندن و برقراری ارتباط به مشکلی برنخورید. در صورتی که در مورد رشته کاری و کشور مقصد خود سوالی دارید، می‌توانید با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید و مشکل را رفع نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بیشترین زبان مورد نیاز برای ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ