ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین کشورها برای ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

با توجه به شرایط نسبتا مساعد اقتصادی در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا و فراهم شدن امکان ثبت شرکت اروپا، بسیاری از متخصصان و سرمایه گذاران به دنبال راه اندازی کسب و کار در اروپا هستند اما برای بسیاری از این متخصصان این سوال وجود دارد که کدام شهر و کشور برای ثبت شرکت اروپا مناسب‌تر است؟ در این مقاله قصد داریم که به بهترین کشورها برای ثبت شرکت اروپا اشاره کنیم و در مقاله‌ای دیگر به بهترین شهرها برای ثبت شرکت و اقامت اروپا خواهیم پرداخت.

نظرسنجی‌ها در رابطه با سهولت ثبت شرکت اروپا

سازمان‌های بین المللی مانند بانک جهانی به طور مرتب، محیط‌های اقتصادی مناسب را در سراسر جهان جستجو و ارزیابی می‌کنند. یکی از شاخص‌های مورد بررسی بانک جهانی، سهولت راه اندازی کسب و کار است. برای ارزیابی این شاخص، 190 کشور بررسی شد. سهولت راه اندازی و ثبت شرکت اروپا بر اساس نظرسنجی‌ها به شرح زیر است:

  1. دانمارک
  2. آلمان
  3. اسلواکی
  4. اتریش
  5. لهستان
  6. انگلستان
  7. نروژ

و …

آزادی اقتصادی بیشتر؛ ثبت شرکت آسان‌تر

منظور از شاخص آزادی اقتصادی، این است که کشور حق مالکیت، آزادی کامل در نیروی کار، سرمایه و کالا را ارائه دهد محدودیت یا اجباری در آزادی اقتصادی فراتر از حوزه ضروری برای شهروندان وجود نداشته باشد.

بر اساس این تعریف و با در نظر گرفتن معیارهای آزادی اقتصادی مانند آزادی در تجارت، آزادی مالی، حقوق مالکیت، دانمارک، آلمان، لهستان، ایرلند و سوییس جزو بهترین کشورها از نظر آزادی اقتصادی هستند و ثبت شرکت اروپا در این کشورها می‌تواند شرایط خوبی برای کسب و کار شما ایجاد کند.

ثبت شرکت اروپا برای رسیدن به اقامت

برخی از سرمایه گذاران در کنار فعالیت‌های اقتصادی، به دنبال اخذ اقامت اروپا و بهره‌مندی از مزایای زندگی در این کشورها هستند. البته اخذ اقامت اروپا در بسیاری از این کشورهای اروپایی مشروط به موفقیت فرد در کسب و کار است.

در اکثر کشورها، اخذ اقامت اروپا به صورت دائم پس از سه سال محقق خواهد شد و در صورتی که کارآفرین یا سرمایه‌گذار بتواند به بهبود وضعیت اقتصادی آن کشور کمک کند مسلما پس از این مدت، موفق به اخذ مجوزهای مربوط به اقامت خواهد شد.

فضای مناسب اروپا برای استارتاپ‌ها

یکی از مزایای اروپا این است که در صورتی که بتوانید کسب وکاری نوپا راه اندازی کنید، می‌توانید با سرعت بیشتری اقامت کشورهای اروپایی روا دریافت کنید؛ زیرا اکثریت قریب به اتفاق این کشورها به کارآفرینی و استارتاپ‌ها اهمیت ویژه‌ای می‌دهند که در مقاله‌ای به صورت مفصل به این موضوع خواهیم پرداخت.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین کشورها برای ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights