ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

برای ثبت شرکت اروپا، به چه عواملی توجه کنیم؟

موارد بحث شده

یکی از سوالات مهمی که بسیاری از سرمایه گذاران برای ثبت شرکت اروپا مطرح می‌کنند، این است که برای موفقیت در اروپا، باید به چه عواملی توجه کنم تا در مراحل کار بتوانم به راحتی اقامت اروپا را دریافت کنم و به مشکل برنخورم؟ مشاوران ما با توجه به تخصص و تبحری که در این زمینه دارند، سعی می‌کنند که همیشه بهترین پاسخ ممکن را به متقاضیان ثبت شرکت اروپا بدهند.

در این مطلب سعی کردیم که به چند مورد از عوامل مهم برای انتخاب کشور و مکان مناسب برای ثبت شرکت اروپا اشاره کنیم.

توجه به مالیات؛ عاملی بسیار مهم برای ثبت شرکت اروپا

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت اروپا شوید باید قبل از هر چیز در نظر بگیرید که کشوری که قصد دارید شرکت خود را در آن تأسیس کنید، وضعیت مالیاتی آن به چه صورت است؟ نرخ انواع مالیات در آن چقدر است؟ زیرا این عامل روی میزان سودآوری کسب و کار شما تأثیر فراوانی دارد و پرداخت این مالیات حتی می‌تواند اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را هم تحت الشعاع قرار دهد.

نوع سرمایه گذاری و نوع صنعتی که می‌خواهید وارد آن شوید

اگر می‌خواهید وارد کسب و کاری شوید، پیش از هر چیزی در نظر بگیرید که کسب و کار شما چیست؟ آیا کشوری که می‌خواهید شرکت خود را در آن تأسیس کنید، به کسب و کار شما احتیاجی دارد؟ زیرا در آغاز کسب و کار، مسئله نیاز، مهمترین مسئله است و بر رشد و پیشرفت کسب و کار، تأثیر بسزایی دارد.

کاغذبازی (بوروکراسی)

برای ثبت شرکت اروپا، یکی از مسائل مهم بوروکراسی کشورهاست. به عنوان مثال آلمان، یکی از کشورهایی است که بوروکراسی در آن زیاد است و از زمان آغاز فرآیند ثبت شرکت تا مراحل پایانی و آغاز کار، ممکن است هفت الی نه ماه به طول بینجامد.

اقامت اروپا؛ دغدغه‌ای مهم

یکی از مسائلی که باید برای  انتخاب کشورهای اروپایی برای ورود به کسب و کار در نظر  بگیرید، مسئله اقامت است. به عنوان مثال دریافت اقامت انگلستان از طربق ثبت شرکت هم به سرمایه زیادی نیاز دارد و هم مدت زمان زیادی طول می‌کشد. این در حالی است که اقامت اسلواکی هم سرمایه کمتری می‌خواهد و هم برای کارآفرینان با سرعت بالاتری صورت می‌گیرد.

با توجه به موارد بالا برای ثبت شرکت و اقامت اروپا، نیاز به در نظر گرفتن عوامل مختلفی دارد و به همین خاطر مرکز ما، با کمک گرفتن از مشاوران خبره، به دنبال راهنمایی شما عزیزان برای رسیدن به موفقیت در اروپاست و تا به حال به خوبی از عهده این کار برآمده است. امید است که بتوانیم در مسیر موفقیت شما نیز، همراهتان باشیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

برای ثبت شرکت اروپا، به چه عواملی توجه کنیم؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights