Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بخش‌های صنعتی مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

بر اساس داده‌ها و اطلاعاتی که توسط سازمان آمار اسلواکی منتشر شده است، 2600 شرکت صنعتی، فرآیند ثبت شرکت اسلواکی را با موفقیت طی کرده‌اند و اکنون با بیش از بیست کارمند مشغول کار و فعالیت هستند. یکی از مهمترین نکاتی که می‌توان به متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی گفت این است که قطار رشد اقتصادی اسلواکی به تازگی شروع به کار کرده است و به این زودی، متوقف نخواهد شد.

اسناد و مدارک مرتبط با افزایش تولید ناخالص داخلی به خوبی نشان می‌دهد که افرادی که قصد دارند وارد فرآیند ثبت شرکت اسلواکی شوند، می‌تواند با تلاش و کوشش در این کشور به موفقیت برسند و به راحتی اقامت اسلواکی را هم دریافت کنند.

آمار بخش‌های مختلف برای ثبت شرکت اسلواکی

اگر در آمار و ارقام مربوط به درآمد بخش‌های مختلف این کشور توجه نمایید، شاید بتوانید به راختی بفهمید که ثبت شرکت اسلواکی در بخش مهندسی می‌تواند سودآوری بسیار خوبی داشته باشد. در زیر، درصد درآمد کلی کشور اسلواکی از بخش‌های مختلف اشاره شده است:

  • بخش مهندسی 28 درصد
  • مهندسی برق و نیرو 18 درصد
  • صنایع شیمیایی 13 درصد
  • صنایع معدنی 9 درصد
  • صنایع غذایی 9 درصد

اسلواکی؛ بهترین شرایط برای راه اندازی کسب و کار

با توجه به آمار مذکور در بالا، در سال 2010 کشور اسلواکی از نظر صنایع مذکور یکی از پیشرفته‌ترین دولت‌های اتحادیه اروپا بود و موقعیت بسیار خوبی از لحاظ ارزش افزوده داشت و به همین خاطر، ثبت شرکت اسلواکی در حوزه‌های فوق یکی از معقول‌ترین فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

اسلواکی یکی از بهترین کشورها برای ورود به حوزه تولید تریلر و وسایل نقلیه موتوری است. این کشور در زمینه فلزات مختلف، کامپیوتر، محصولات اوپتیکال و الکترونیکی نیز سابقه بسیاردرخشانی دارد. با توجه به موارد مذکور متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل حتی اقامت اسلواکی را هم دریافت کنند تا بتوانند از نزدیک کسب و کار خود را مدیریت کنند.

موفقیت در کسب و کار و اخذ اقامت اسلواکی

بسیاری از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشورهای مختلف دنیا با دیدن شرایط اقتصادی و همچنین تسهیلات این کشور برای زندگی، تصمیم گرفتند که اقامت اسلواکی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند و شرایط خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

اسلواکی از نظر موقعیت جغرافیایی، در قلب اروپا قرار گرفته است و به همین خاطر اگر بخواهید محصولات یا خدمات خود را علاوه بر اسلواکی در سایر کشورهای اروپایی یا حتی در سطح بین المللی به فروش برسانید، این کار به راحت‌ترین شکل ممکن برای شما مقدور خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بخش‌های صنعتی مناسب برای ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ