Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

با ثبت شرکت اروپا، کسب و کار خود را جهانی کنید

موارد بحث شده

یکی از مسائل مهم و تأثیرگذار در رشد و توسعه کسب و کار، دسترسی آسان به بازارهای جهانی است. بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر دنیا برای اینکه بتوانند کسب و کار خود را رشد و توسعه دهند، اقدام به ثبت شرکت اروپا می‌کنند. یکی از ابتدایی‌ترین مزایای ثبت شرکت اروپا، این است که فرد سرمایه گذار می‌تواند برای خود و اعضای خانواده‌اش، اقامت اروپا را دریافت نماید.

در این مطلب، قصد داریم به نحوه و چگونگی جهانی کردن محصولات و خدمات با تکیه بر ثبت شرکت اروپا بپردازیم و مراحل دستیابی به بازارهای مختلف جهان را به صورت گام به گام بیان کنیم.

ارزش داشتن و پاسخگویی به نیازها؛ لازمه جهانی شدن

برای اینکه بتوانید محصولات یا خدمات خود را جهانی کنید و به بازارهای سراسر دنیا دسترسی پیدا کنید، لازم است که دو خصوصیت را در شرکت خود اجرایی کنید:

  • نخست اینکه باید به نیاز مردم کشورهای مختلف توجه کنید. محصولات و خدمات شما وقتی در سراسر دنیا به چشم خواهد خورد که در سراسر دنیا مورد نیاز مردم باشد. ثبت شرکت اروپا با تمرکز بر نیاز مردم، مسلماً به موفقیت ختم خواهد شد و اقامت اروپا هم به سرمایه گذاران خلاق داده خواهد شد.
  • باید کسب و کار خود را در محلی پایه گذاری کنید که از طریق آن محل، به راحتی به بازارهای سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. به همین خاطر مشاوران ما بر ثبت شرکت اروپا تأکید دارند و بر این باورند که اروپا بهترین مکان برای تجارت با سراسر دنیاست.

فرآیند جهانی کردن کسب و کار از طریق ثبت شرکت اروپا

در صورتی که بر این باورید که محصول یا خدمات شما مورد نیاز است و محلی مناسب را برای توسعه کسب و کار خود انتخاب کرده‌اید، اکنون نوبت به توسعه گام به گام کسب و کارتان می‌رسد. در زیر به این مراحل اشاره شده است:

  1. یک طرح مناسب برای گسترش بین المللی کسب و کار خود تهیه کنید. اهدافتان را بنویسید. امکاناتتان را یادداشت کنید و تمامی افراد و ابزارهایی که می‌توانید برای رشد و جهانی کردن کسب و کار به کار بگیرید را در طرح کسب و کار خود بیاورید.
  2. در مورد بازارهای خارجی تحقیق کنید و اطلاعات کافی در مورد بازارهای بین المللی به دست آورید. وزارت‌های بازرگانی و تجارت، بهترین منبع برای دستیابی به اطلاعات بازارهای خارجی است.
  3. بهترین روش‌های ممکن برای توزیع محصول خود در سراسر دنیا را بررسی و انتخاب کنید. ابزارها و راه‌های مختلفی برای توزیع محصول وجود دارد که شما برای پیشرفت باید بهترین روش را انتخاب کنید.
  4. نحوه قیمت گذاری، مذاکره با سراسر دنیا و خصوصیات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع را بشناسید. این موضوعات در برقراری روابط بهتر به شما کمک خواهد کرد. حتی برای اینکه اقامت اروپا را بگیرید، باید تحقیقات کاملی انجام دهید و با مشاوران خبره‌ای مشورت کنید.
  5. برای جذب سرمایه با منابع دولتی و خصوصی صحبت کنید و علاقه دولت‌ها را به سمت خود بکشید. دولت‌ها به توسعه صادرات علاقه زیادی دارند.
  6. محصولات خود را مطابق با مقررات و استانداردهای جهانی بسته بندی کنید. به طراحی اهمیت دهید و بگذارید که محصولتان از نظر زیبایی، توجه همه را جلب کند. همچنین می‌توانید از سیستم‌های حمل و نقل بین المللی برای ارسال محصولات خود استفاده کنید.

در صورتی که می‌خواهید به جزئیات بیشتری در مورد ثبت شرکت، اقامت اروپا و توسعه کسب و کار خود در جهان دسترسی داشته باشید، می‌توانید از مشاوران ما استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با ثبت شرکت اروپا، کسب و کار خود را جهانی کنید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ