Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ایده‌هایی برای ثبت شرکت اروپا در زمینه فناوری

موارد بحث شده

در صورتی که قصد ثبت شرکت اروپا را دارید، زمینه‌های مختلفی برای فعالیت شما وجود دارد. زمینه‌های کاری جدید بسیار جالب و عالی است و پیشنهاد ما نیز به شما این است که وارد کسب و کارهایی شوید که بتوانید با سرمایه اندک، سود جالب توجهی کسب کنید و از آن طریق بتوانید اقامت اروپا را دریافت کنید.

در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در رابطه با ثبت شرکت اروپا در زمینه فناوری روز دنیا در اختیار شما قرار دهیم. این زمینه‌ها غالبا به سرمایه زیادی نیاز ندارد، بلکه بیش از هر چیز به تخصص و پشت کار سرمایه گذار و متقاضی ثبت شرکت اروپا وابسته است. در صورتی که فرد بخواهد اقامت اروپا را دریافت کنید، باید در حوزه فناوری اقداماتی مثبت و سازنده انجام دهد و بتواند از طریق فناوری، خدمات خوبی را ارائه دهد.

ثبت شرکت اروپا در زمینه توسعه اپلیکیشن‌های موبایل

یکی از حوزه‌های بسیارعالی برای ثبت شرکت اروپا، فعالیت در زمینه ساخت و انتشار اپلیکیشن‌های موبایل است. شما می‌توانید در دو حالت اقامت اروپا را از این طریق دریافت کنید:

  • می‌توانید یک شرکت در زمینه اپلیکیشن‌های موبایل راه اندازی کنید و اپلیکیشن‌های مختلفی را به بازار عرضه کنید و در واقع یک فروشگاه آنلاین برای فروش و عرضه اپلیکیشن موبایل باشید.
  • می‌توانید شرکتی در زمینه توسعه اپلیکیشن موبایل راه اندازی کنید و تمرکز خود را روی یک خدمت خاص بگذارید. به عنوان مثال می‌توانید در زمینه خدمات بانکی فعالیت کنید.

ثبت شرکت اروپا در این روش به راحتی انجام می‌شود و نوع کار شما هم به صورت آنلاین خواهد بود. می‌توانید با سرمایه‌ای اندک کار خود را راه بیندازید. پتانسیل رشد در این کار بسیار بالاست.

توسعه اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

فعالیت در زمینه واقعیت مجازی و افزوده، یکی از مواردی است که می‌تواند بسیار مفید باشد. در صورتی که بتوانید این دو فناوری را صنعتی و کاربردی کنید و بتوانید این دو را به یک صنعت خاص ببرید، به سود فوق العاده بالایی خواهید رسید و کمترین مزیت این کار برای سرمایه گذار، دریافت اقامت اروپا به صورت دائم است.

فعالیت در زمینه اینترنت اشیاء

اینترنت اشیاء با سرعتی بی‌نظیر در حال رشد و پیشروی است و به زودی تمامی جهان را به هم متصل خواهد کرد. در صورتی که به این زمینه علاقه دارید، توصیه ما این است که وارد حوزه منازل هوشمند شوید.

ارائه دهنده خدمات شارژ الکتریکی

امروزه خودروهای برقی در خط تولید هستند و به زودی بازار پر از این خودروها می‌شود و یکی از بهترین حوزه‌های ثبت شرکت در کشورهای اروپایی، خدمات شارژ الکتریکی است.

فناوری بسیار گسترده است و در صورتی که علاقمند باشید می‌توانید به سود و درآمد خوبی در این زمینه برسید. برای رشد و پیشرفت خود روی ما هم حساب کنید. ما برای ثبت شرکت و اخذ اقامت در کنار شما عزیزان خواهیم بود. شماره‌های مندرج در سایت، پل ارتباطی بین ما و شما خواهد بود.



برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)



برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ایده‌هایی برای ثبت شرکت اروپا در زمینه فناوری
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ