Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

از ثبت شرکت اروپا، چه آموخته‌ام؟ (1)

موارد بحث شده

یکی از بهترین منابع برای آموزش و یادگیری در مورد ثبت شرکت اروپا، استفاده از تجربیات افرادی است که وارد فرآیند ثبت شرکت اروپا شده‌اند و توانسته‌اند که از این طریق، اقامت اروپا را دریافت نمایند. یکی از متقاضیان راه اندازی شرکت در کشورهای اروپایی چندی پیش به ما مراجعه کرد و خواستار مهاجرت به این قاره سبز شد.

متخصصان ما نیز اقدامات لازم را برای این فرد انجام دادند و شرکت ایشان به راحتی در اروپا راه اندازی شد و حتی ظرف مدتی کوتاه توانست به موفقیت برسد و اقامت اروپا را هم دریافت نماید. چندی بعد که به ایران بازگشته بود، از وی خواستیم که تجارب خود از ثبت شرکت خود را با ما در میان بگذارد و ما نیز تصمیم گرفتیم که این مطالب را طی دو عنوان با شما به اشتراک بگذاریم.

هیچ‌گاه از شکست نترسید کسی شما را نمی‌شناسد!

این شخص طی مصاحبه با متخصصان ما گفت: «یکی از مزایای ثبت شرکت اروپا این بود که آنجا کسی مرا نمی‌شناخت. به همین خاطر از هیچ چیز نمی‌ترسیدم و فقط نگاهم رو به جلو بود و می‌دانستم موفق می‌شوم. اگر به دنبال اخذ اقامت اروپا به صورت دائم از طریق ثبت شرکت هستید، با تمام قوا به پیش بروید و نترسید. حتی اگر شکست هم بخورید، کسی شما را نمی‌شناسد که بخواهید بترسید.»

در اروپا، شکست را جشن می‌گیرند!

یکی از مزایای فرهنگ اروپایی‌ها این است که شکست را جشن می‌گیرند؛ چون به خوبی می‌دانند که شکست در واقعیت اصلاً وجود ندارد. تنها چیزی که هست، یادگیری یا پیشرفت است. نگذارید که ترس از شکست جلوی پیشرفتتان را بگیرد. اگر فکر می‌کنید که کسب و کار شما با ثبت شرکت اروپا رشد می‌کند، نباید بترسید. اقدام کنید چون موفقیت در اقدام است.

اتحادیه اروپا برای حمایت از متقاضیان ثبت شرکت اروپا، برنامه‌هایی ترتیب داده است تا بتوانند بر ترس خود چیره شوند و بر آن فائق آیند.

بازارهای متفاوت برای ثبت شرکت اروپا به خاطر زبان‌ها و فرهنگ‌های متفاوت

یکی از نکاتی که برای راه اندازی شرکت در اروپا وجود دارد، این است که ابتدا از مشاوران و متخصصان تحقیق کنید و اطلاعات لازم را کسب نمایید که کدام کشور برای نوع کسب و کاری که می‌خواهید در اروپا راه اندازی کنید، مناسب‌تر است.

مشاوران و متخصصان ما می‌توانند مشاوره‌های لازم در این زمینه را در اخیتار شما قرار دهند. کافی است با شماره تلفن‌های موجود در سایت ما تماس بگیرید و از متخصصان ما مشورت بگیرید.

بازارهای اروپا به خاطر زبان‌های متفاوتی که در کشورهای اروپا هست، کاملاً متنوع هستند و لازمه این بازار متنوع، بازاریابی متفاوت است. 23 زبان متفاوت فقط در حوزه اتحادیه اروپا شناسایی شده است که شامل اکراینی، روسی و بسیاری از کشورهای دیگر نمی‌شود.

برای موفقیت در کسب و کار و همچنین سهولت اخذ اقامت اروپا، یکی از مهمترین گام‌ها، انتخاب مناسب‌ترین کشور است.

در مطلب بعدی، دنباله مطالب و تجربیات در رابطه راه اندازی شرکت در اروپا را با شما در میان خواهیم گذاشت.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

از ثبت شرکت اروپا، چه آموخته‌ام؟ (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ