Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

آگاهی از چشم انداز صنایع برای ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

در صورتی که جزء افرادی هستید که قصد دارید ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهید، لازم است که آگاهی نسبتاً بالایی در مورد آینده صنایع این کشور داشته باشید تا بتوانید نقش خود را به عنوان یک سرمایه گذار خارجی به خوبی ایفا کنید و در نهایت اقامت اسلواکی را دریافت کنید.

تمرکز صنایع اسلواکی برای آینده بر چه حوزه‌هایی است؟

در این مطلب قصد داریم که به صنایعی اشاره کنیم که در صورتی که بتوانید وارد آنها شوید، به راحت‌ترین شیوه ممکن خواهید توانست اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را دریافت کنید. در زیر به اصلی‌ترین مواردی اشاره می‌کنیم که دولت اسلواکی دارد روی آنها سرمایه گذاری می‌کند و برای توسعه آنها، امکان ثبت شرکت اسلواکی را هم برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کرده است:

  • ماشین آلات (خودروسازی و مهندسی مکانیک)
  • انرژی و فناوری‌های پاک
  • ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهش و توسعه و کسب و کارهای نوپا (استارتاپ‌ها)
  • صنعت بهداشت و درمان
  • رباتیک
  • امنیت سایبری

فناوری اطلاعات، پرطرفدارترین حوزه کاری برای ثبت شرکت اسلواکی

اگر نگاهی به لیست بالا بیندازید، خواهید دید که در صورتی که در یکی از حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات (امنیت سایبری، رباتیک و استارتاپ‌های فناوری) کار کنید و ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهید، به راحت‌ترین شیوه ممکن می‌توانید اقامت اسلواکی را بگیرید.

در مطلبی دیگر به صورت مفصل به ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات خواهیم پرداخت.

اسلواکی یکی از رهبران جهان در زمینه مهندسی مکانیک و ماشین آلات

اسلواکی در زمینه صنعت خودروسازی، در سال 2014 حدود 1 میلیون خودرو تولید کرد و این نشان می‌دهد که در حال و آینده، این صنعت بسیار فعال و شکوفا خواهد بود و می‌تواند زمینه رشد را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی این کشور فراهم کند.

تأمین انرژی اسلواکی از طریق انرژی هسته‌ای و انرژی‌های پاک

بخش زیادی از صنعت انرژی اسلواکی از طریق انرژی‌های پاک، تجدیدپذیر و هسته‌ای تولید و تأمین می‌شود. انرژی هسته‌ای حدود 55 درصد و انرژی‌های تجدیدپذیر حدود 9.7 درصد از برق این کشور را تأمین می‌کند. تا سال 2020 قرار است که سهم انرژی‌های تجدیدپذیر در تأمین برق این کشور به 14 درصد برسد که عدد جالب توجهی است. قرار است که تا سال 2050، این کشور تمام انرژی خود را از راه‌های تجدیدپذیر تأمین کند.

با توجه به مطالبی که بیان شد، سرمایه گذاری و ثبت شرکت اسلواکی در زمینه انرژی‌های پاک هم توصیه می‌شود. در صورتی که به دنبال اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت هستید، می‌توانید از مشاوره متخصصان ما نیز استفاده کنید تا تمامی مراحل و نحوه کار برای شما بیان گردد. برای این کار کافی است با شماره‌های ما تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

آگاهی از چشم انداز صنایع برای ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ