Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

آگاهی از زندگی کاری برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

یکی از نکات مهم برای ثبت شرکت لهستان یا هر کشور دیگر این است که متقاضی باید از چگونگی و کم و کیف زندگی کاری شهروندان آن کشور آگاه باشد؛ زیرا این شخص باید روی ساعات کاری متداول، حقوق متداول و غیره حساب کند تا بتواند یک برنامه کسب و کار یا بیزنس پلن درست و واقع‌بینانه طراحی کند.

به علاوه متقاضی ثبت شرکت لهستان باید از میزان علاقه مردم به کسب و کار آگاه باشد تا بتواند کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کند. یکی از دغدغه‌های اکثر متقاضیان ثبت شرکت لهستان و کشورهای دیگر، اخذ اقامت است. باید بدانید که با اقامت لهستان از مزایای کیفیت زندگی در لهستان بهره‌مند می‌شوید که در مقاله‌ای دیگر به این موضوع پرداخته شده است.

زندگی کاری در لهستان در سال 2017

در سال 2017، شاهد وضعیت خوبی در اقتصاد کلان لهستان بوده‌ایم و هم اکنون هم این وضوعیت در حال رشد است. تولید ناخالص داخلی لهستان در سال 2017، 4.3 درصد بود که رشد خوبی محسوب می‌شود و در حال حاضر کمترین نرخ بیکاری در این کشور از سال 1990 (6.6 درصد در پایان 2017) را شاهد هستیم.

دو مشکل در مسائل صنعتی لهستان

روابط صنعتی این کشور در حال حاضر به دو مسئله گره خورده است که این دو مسئله،  نیروی کاری کم  (هم ماهر و هم نیمه ماهر) و فشار افزایش هزینه‌ها هستند. افزایش عدم توافق و اختلاف در سطوح دستمزد بین بخش‌های خصوصی و دولتی، بخش خصوصی را به اقدام در جهت خواسته‌های دولت واداشته است. به همین خاطر به زودی شکاف‌های موجود هم برطرف خواهد شد.

اهمیت زندگی کاری درثبت شرکت لهستان

وقتی فرد یا گروهی از افراد خواستار ثبت شرکت لهستان هستند، در گام اول باید بدانند که زندگی کاری در لهستان در وضعیت نسبتا مناسبی قرار دارد و برای استخدام باید بتوانند با افراد در زمینه مسائل حقوق و مزایا و همچنین ساعت کاری به توافق برسند. اقامت لهستان هم به همین صورت است. در صورتی که موفق شدید اقامت لهستان را دریافت کنید، باید بدانید که هزینه‌های زندگی در این کشور رو به افزایش است.

جوانان خارجی به دنبال ثبت شرکت لهستان

با توجه به آمارهای دولتی، یکی از مشکلات لهستان، پیری جمعیت و رشد منفی جمعیت است و به همین خاطر مسئولین این کشور از جوانان خارجی استقبال می‌کند و در صورتی که این جوانان استعداد کافی برای اداره یک شرکت را داشته باشند و بخواهند شرکتی را در این کشور تأسیس کنند، به راحتی می‌توانند شرکت خود را ثبت و اقامت لهستان را دریافت کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

آگاهی از زندگی کاری برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ