ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

آشنایی با قوانین مالیاتی برای ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده


یکی از مواردی که متقاضیان ثبت شرکت اتریش به آن برمی‌خورند و به همین خاطر باید اطلاعات لازم و کافی را در آن زمینه داشته باشند، قوانین مالیاتی اتریش است. البته در صورتی که خواستار اخذ اقامت اتریش هستید هم بد نیست با این موضوع آشنایی داشته باشید.

نرخ مالیات برای شرکت‌ها

چندی است که نرخ مالیات برای شرکت‌ها در اتریش به 25 درصد کاهش یافته است و به همین خاطر اتریش به یکی از جذاب‌ترین نقاط اروپا و دنیا برای سرمایه گذاری تبدیل شده است و ثبت شرکت اتریش برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی، یک هدف محسوب می‌شود.

اتریش به مسیر خود ادامه می‌دهد

بر اساس مقایسه‌هایی که بین کشورهای مختلف اروپایی در زمینه جذابیت محیط و شرایط برای کسب و کار انجام شده است، اتریش یکی از جذاب‌ترین و بهترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود و در حال حاضر هم در تلاش است که این شرایط را روز به روز بهتر کند و به همین خاطر ثبت شرکت اتریش می‌تواند در آینده نزدیک نتایج بهتری برای سرمایه گذار به همراه داشته باشد.

پرداخت مالیات پس از اخذ اقامت اتریش

در اتریش مالیات توسط دولت جمع آوری می‌شود و 42.7 درصد از درآمد ناخالص ملی این کشور در سال 2016 از مالیات تأمین می‌شد. مالیات‌های اصلی که در این کشور دریافت می‌گردد، عبارت است از:

  • مالیات بر درآمد
  • مالیات شرکتی
  • مالیات سیستم تأمین اجتماعی
  • مالیات بر ارزش افزوده

نرخ مالیات بر درآمد در اتریش

تمامی افرادی که شهروند اتریش هستند یا اقامت اتریش را دارند، مشمول قانون مالیات بر درآمد می‌شوند. مالیات بر درآمد، تجارت، کسب و کار، شغل، حرفه، سرمایه و اموال را دربرمی‌گیرد. این مالیات به صورت پلکانی است. نرخ مالیات برای افرادی که 11000 یورو و کمتر درآمد دارند، 0 درصد، از یازده تا هجده هزار، 25 درصد، از هجده تا سی و یک هزار، 35 درصد، از سی و یک تا شصت هزار، 42 درصد، از شصت تا نود هزار، 48 درصد، از نودهزار تا یک میلیون، 50 درصد و بیشتر از آن 55 درصد خواهد بود.

مالیات سیستم تأمین اجتماعی اتریش

مالیات سیستم تأمین اجتماعی برای شهروندان یا افرادی که موفق به اخذ اقامت اتریش شده‌اند، در نظر گرفته می‌شود. بیمه اجتماعی شامل بیمه بیکاری و بیمه تصادفات، بیمه بازنشستگی و بیمه بهداشت و درمان می‌شود و اجباری است. مبلغ این بیمه بر اساس درصدی از درآمد ماهانه مشخص می‌شود. حداکثر مبلغ برای درآمدهای معین، 4980 یورو و برای درآمدهای غیرمعین، 9960 یورو در ماه خواهد بود. نرخ مالیات بر ارزش افزوده در اتریش 20 درصد است.

ثبت شرکت اتریش و پرداخت مالیات

افرادی که وارد فرآیند ثبت شرکت اتریش می‌شوند باید اطلاعات کاملی از هزینه‌های ماهانه خود داشته باشند تا پس از راه اندازی کسب و کار دچار مشکل نشوند. آگاهی از این موارد به متقاضیان ثبت شرکت اتریش کمک می‌کند که محاسبات خود را تنظیم کنند و درآمد کارکنان و هزینه‌های زندگی خود را تنظیم کنند تا به موفقیت نزدیک شوند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

آشنایی با قوانین مالیاتی برای ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights