ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

یک راز مهم برای ثبت شرکت لهستان در زمینه محصولات شیمیایی

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان به یکی از پرطرفدارترین و بهترین حوزه‌ها برای راه اندازی کسب و کار در اروپا تبدیل شده است. مسئله‌ای که ذهن بسیاری از کارآفرینان حوزه صنایع شیمیایی را به خود مشغول کرده این است که چگونه می‌توانند پس از راه اندازی بیزنس خود خیلی سریع به درآمد بالا برسند و اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند. در این مقاله تصمیم داریم روشی فوق‌العاده برای سودآوری و اخذ اقامت لهستان به ساده‌ترین شیوه ممکن بیان کنیم. بنابراین اگر به دنبال این راز هستید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

یک راز در مورد ثبت شرکت لهستان

رازی که در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم می‌تواند شیوه زندگی و بیزنس شما در لهستان را به طور کلی متحول کند. روشی که امروزه به عنوان بهترین روش برای ثبت شرکت لهستان شناخته می‌شود، روشی به نام « فرنچایز » است. این روش با مزایایی که دارد می‌تواند کسب و کار شما را با مشتریان زیادی روبرو کند و همین مسئله رمزی است که باعث افزایش چشمگیر درآمد شما خواهد شد.

روش فرنچایز چگونه درآمد شما را بالا می‌برد؟

در روش فرنچایز شما نمایندگی یک برند معتبر را در لهستان راه اندازی می‌کنید. در این روش معمولاً بسیاری از مردم در سطح جهان با برند شما آشنا هستند؛ زیرا صاحب برند تبلیغات لازم را انجام داده و برند خود را به صورت کامل معروف کرده است. شما تنها وظیفه دارید که محصولات این برند را به فروش برسانید و خود را به عنوان یک نمایندگی معتبر معرفی کنید.

نتیجه این جلب اعتماد چه خواهد بود؟ مهم‌ترین نتیجه این است که مشتریان خودشان به سمت شما می‌آیند و افراد دیگری را هم معرفی می‌کنند و در نتیجه درآمد شما روز به روز بیشتر می‌شود.

ساده‌ترین روش برای اخذ اقامت لهستان

موسسه یورو اقامت یکی از باسابقه‌ترین و تخصصی‌ترین موسسات فعال در حوزه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است. در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کنید و سپس اقامت این کشور را به سریع‌ترین شکل ممکن بگیرید، کافی است با شماره‌های تماسی که در سایت مشاهده می‌کنید، تماس بگیرید.

تیم مشاوره تخصصی این موسسه همیشه منتظر پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات شما در مورد راه اندازی بیزنس در لهستان، اسلواکی، آلمان و اروپا هستند. تیم اجرایی این موسسه با برخورداری از جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات، می‌توانند شرکت شما را در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه در لهستان راه اندازی کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

یک راز مهم برای ثبت شرکت لهستان در زمینه محصولات شیمیایی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights