Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (3)

موارد بحث شده

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (3)

امروزه خوشبختانه  ثبت شرکت لهستان مورد استقبال و توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است و می‌بینیم که کارآفرینان تمایل دارند که کسب و کار پیشرفته خود را از طریق ثبت شرکت در کشور لهستان و اخذ اقامت لهستان راه اندازی کنند. در این مطلب تصمیم داریم به چند مورد از بیزنس‌هایی اشاره کنیم که در هر شرایطی می‌تواند درآمد داشته باشد و به موفقیت برسد.

 ثبت شرکت لهستان در زمینه آموزش آنلاین؛ درآمد فوق‌العاده برای شما

آموزش آنلاین این روزها در کشورها مختلف جهان باب و متداول شده است. بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها تمایل دارند که با  ثبت شرکت لهستان وارد این حوزه شوند. از طریق آموزش آنلاین می‌تواند دوره‌های مختلفی را به صورت آنلاین برگزار کنید و از این راه درآمد مورد نظر خود را کسب کنید.

شایان ذکر است که با راه اندازی چنین بیزنسی الزاماً قرار نیست در لهستان کار کنید بلکه می‌توانید دوره‌ها و آموزش آنلاین خود را در تمام اروپا و حتی جهان برگزار کنید.

فعالیت در حوزه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

یکی از کسب و کارهای خوب برای  ثبت شرکت لهستان این است که یک شرکت بازاریابی راه بیندازید و با گرفتن سفارش از شرکت‌های مختلف برای آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی بازاریابی و برندسازی کنید. در صورتی که بتوانید کارایی خوبی در این زمینه از خود به نمایش بگذارید، در یک بازه زمانی کوتاه موفقیت و پیروزی شما قطعی خواهد بود. همچنین خیلی راحت می‌توانید اقامت لهستان را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که در این زمینه کاری هم محدود به لهستان نیستید و می‌توانید برای شرکت‌های فعال در سراسر دنیا کار و درآمد کسب کنید.

بازاریابی اینترنتی در این روزها غوغا می‌کند

در این روزهای کرونایی، بازاریابی اینترنتی و بالا آوردن کسب و کار دیگران در نتایج جستجوی گوگل می‌تواند شما را به یک غول در زمینه کسب و کار تبدیل کند و مشتریان زیادی را به سمت شما بکشاند.

در صورتی که تصمیم دارید یک کسب و کار عالی و همیشگی در لهستان راه اندازی کنید و متقاضی  ثبت شرکت لهستان هستید، پیشنهاد می‌شود که یک بار هم که شده تلفن را بردارید و با  شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا متخصصان یورو اقامت تمامی مراحل و به قول معروف فوت و فن‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند. مشاوران این مجموعه در سخت‌ترین شرایط در کنار شما خواهند بود و به شما کمک خواهند کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ