ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (2)

موارد بحث شده

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (2)

در مقاله « چند ایده بیزنسی عالی از یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان (1) » اعلام کردیم که مووسه یورو اقامت با کمک متخصصان، پژوهشگران و مشاوران خود به دنبال کسب و کارهایی است که درآمد خوبی دارند و از طرفی به واسطه کرونا آسیبی ندیده‌اند. در صورتی که به دنبال گرفتن اقامت لهستان از این طریق هستید، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه شوید تا با کسب و کارهای پردرآمد آشنا شوید.

 ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار کوچینگ آنلاین

وقتی صحبت از کوچینگ به میان می‌آید بسیاری از افراد ذهنشان به سمت کوچ‌های کسب و کار و بیزنس می‌رود. بله! قطعاً ارائه مشاوره در زمینه موفقیت و کسب و کار آن هم به صورت آنلاین ایده خوبی است و درآمد خوبی برای شما به همراه دارد ولی منظور ما از کوچینگ، مشاوره و راهبری کاربران در حوزه‌های مختلف است.

امروزه لایف کوچینگ، کوچینگ در زمینه ورزش، کوچینگ تحصیلی و غیره وجود دارد که نوین و بسیار پرتقاضا هستند. در لایف کوچینگ شما فرد را در زمینه کلیه مسائل مرتبط با زندگی پشتیبانی می‌کند. کوچ‌های ورزشی به افراد در زمینه ورزش و تغذیه کمک می‌کنند.

بنابراین با  ثبت شرکت لهستان در زمینه کوچینگ می‌تواند درآمد خوب و قابل توجهی کسب کنید. حال اگر این کوچینگ به صورت آنلاین صورت گیرد می‌توانید به کلیه کاربران و متقاضیان اروپایی مشاوره بدهید و حتی حیطه کاری خود را به سراسر جهان گسترش دهید.

ارائه مشاوره‌های مالیاتی؛ یکی از بهترین کسب و کارها

در حال حاضر بودجه بخش قابل توجهی از کشورهای توسعه‌یافته جهان از طریق مالیات تأمین می‌شود و در صورتی که یک شرکت نتواند به درستی کارهای مالیاتی خود را انجام دهد ممکن است مشمول جریمه‌های نابخشودنی و سنگین شود. از این رو اگر بتوانید با آشنایی با مسائل مالیاتی لهستان به شرکت‌های مختلف آن در این زمینه مشاوره دهید، می‌توانید درآمد خوب و قابل قبولی از این مسیر کسب کنید.

 ثبت شرکت لهستان را به یورو اقامت بسپارید

مجموعه یورو اقامت سابقه طولانی و درخشانی در زمینه راه اندازی کسب و کار در لهستان دارد و در چند سال اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه کسب کرده است. بنابراین اگر برای ثبت شرکت در کشور لهستان و اخذ اقامت لهستان نیاز به اخذ مشاوره دارید با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله « چند ایده بیزنسی عالی از یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان (3) » را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کسب و کارهای کرونایی و پردرآمد برای ثبت شرکت لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights