Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال 2020 (2)

موارد بحث شده

در مقاله « کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال 2020 (1) » سعی کردیم که به دو مورد از کسب وکارهای خوب و پرطرفداری اشاره کنیم که در زمینه آن‌ها می‌توانید ظاهر شوید و خوش بدرخشید. در ادامه تصمیم داریم به چند مورد دیگر از این کسب و کارها اشاره کنیم تا کارآفرینان علاقمند بتوانند در هر زمینه‌ای که خواستند نقش‌آفرینی کنند و اقامت لهستان را بگیرند.

ثبت شرکت لهستان در چه زمینه‌هایی فوق العاده است؟

این مقاله جایگاه دو پیشنهاد فوق العاده و پردرآمد برای شما خواهد بود. در صورتی که قصد دارید از این دو فرصت بی‌نظیر و عالی برای کارآفرینی و ثبت شرکت لهستان آگاه شوید، کافی است تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

1. مهندسی و ساخت و ساز در لهستان

مهندسی و ساخت و ساز در لهستان می‌تواند فوق العاده پردرآمد وشگفت انگیز باشد. درآمد حاصل از ثبت شرکت لهستان در این زمینه نیز عالی است. بنابراین در صورتی که تخصص و توانایی لازم برای ورود به این حوزه را دارید، کافی است با مشاروان و متخصصان یورو اقامت هماهنگ کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت شما را راه اندازی کنند و اقامت لهستان را برای شما دریافت نمایند.

2. تأسیسات مربوط به گاز طبیعی

در حال حاضر گاز طبیعی یکی از منابع مهم انرژی است که با راه اندازی شرکت در لهستان در این حوزه می‌توانید در زمینه انتقال و توزیع گاز طبیعی مشارکت داشته باشید و اقامت لهستان را در این زمینه بگیرید.

3. صنعت برق؛ صنعتی عالی برای رسیدن به درآمد

در صورتی که تمایل دارید در یکی از بهترین و پرطرفدارترین حوزه‌ها برای کارآفرینی در لهستان مشارکت داشته باشید، پیشنهاد یورو اقامت به شما صنعت برق است. این کشور به شرکت‌هایی نیاز دارد که پروژه‌های این صنعت مانند احداث نیروگاه را با هزینه‌ای مناسب، منطقی و با اتکا بر نیروهای داخلی این کشور انجام دهند. شما با ثبت شرکت لهستان در این زمینه می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌های فعال در بازار این کشور باشید.

یورو اقامت؛ موسسه‌ای که همیشه می‌توانید روی آن حساب کنید

در صورتی که می‌خواهید یک شرکت پرکار و پردرآمد در لهستان راه بیندازید، پیشنهاد ما به شما راه اندای کسب و کار در حوزه‌هایی است که بازار این کشور به آن‌ها نیاز داشته باشد. در این مقاله به چند حوزه عالی برای کسب درآمد در این کشور اشاره شد. در صورتی که تمایل دارید از حوزه‌های دیگر باخبر شوید کافی است با متخصصان یورو اقامت تماس بگیرد و اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کسب و کارهای پرتقاضا برای ثبت شرکت لهستان و ثروت آفرینی در سال 2020 (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ