Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

کاهش قیمت نفت و تأثیر آن بر ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

کاهش قیمت نفت و تأثیر آن بر ثبت شرکت لهستان

ثبت شرکت لهستان همیشه با رشد همراه بوده است. در حال حاضر قیمت نفت به طرز شگفت‌انگیزی کاهش پیدا کرده است و بسیاری از کارآفرینان به دنبال راهکاری برای بهبود شرایط کسب و کار خودشان هستند. دولت لهستان در چنین شرایطی تلاش می‌کند که با اعطای اقامت لهستان به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران آن‌ها را به سرمایه‌گذاری و راه اندازی شرکت در این کشور دلگرم کند.

در صورتی که تمایل به رشد و پیشرفت کسب و کار خود دارید و می‌خواهید بدانید که در این وضعیت با کاهش شدید قیمت نفت چه تغییراتی در میزان ثبت شرکت لهستان اتفاق می‌افتد، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

کاهش قیمت نفت و سرمایه‌گذاری کارآفرینان روی سایر تجارت‌ها

بسیاری از کارآفرینان تصور می‌‎کنند که کاهش قیمت نفت موجب سقوط اقتصاد جهانی خواهد شد ولی واقعاً چنین چیزی درست نیست؛ زیرا تجارت جهانی تنها در نفت خلاصه نمی‌شود. تجارت‌های بسیاری هست که می‌توانید با ثبت شرکت لهستان وارد آن‌ها شوید و به رشد و رونق کسب و کار خودتان کمک کنید.

بنابراین کاهش قیمت نفت تأثیر چندانی روی کسب و کارهای دیگر ندارد. مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید فکر و ذهن خودتان روی کاری که دارید انجام می‌دهید متمرکز کنید تا بتوانید در دنیای رقابت پیروز شوید. پیروزی در رقابت همان اصلی است که می‌تواند بیزنس شما را پس از ثبت شرکت لهستان به بیشترین سودآوری برساند.

باید زودتر برای ثبت شرکت لهستان اقدام کنید

همان‌طور که بیان کردیم رقابت روز به روز شدیدتر و قوی‌تر می‌شود؛ زیرا کارآفرینان سعی می‌کنند سرمایه‌های خود را از حوزه نفت خارج و در زمینه‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنند. اقتصاد رو به رشد و قدرتمند لهستان یکی از بهترین حوزه‌ها برای سرمایه‌گذاری است و به زودی شاهد هجوم کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت در کشور لهستان خواهیم بود.

بنابراین سعی کنید هر چه زودتر تصمیم خود را برای راه اندازی کسب و کار در این کشور قطعی کنید و شرایط لازم را فراهم آورید؛ زیرا ممکن است تا چند وقت دیگر برای راه اندازی بیزنس در لهستان خیلی دیر شده باشد و رقبا با شروع فعالیت چندین گام از شما جلوتر باشند.

برای راه اندازی کسب و کار خودتان در لهستان و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌های یورو اقامت که در همین وب‌سایت قرار دارد تماس بگیرید تا متخصصان و مشاوران راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

کاهش قیمت نفت و تأثیر آن بر ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ