Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند چالش کسب و کار و ثبت شرکت لهستان پیش روی کارآفرینان

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان، پیشبرد اهداف و رسیدن به ثروت کار چندان آسانی نیست و بسیاری از افراد از پس مشکلات و دغدغه‌هایی که برای راه اندازی کسب و کار در لهستان وجود دارد، برنمی‌آیند. کارآفرین‌هایی که می‌خواهند اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنند، مسیری طولانی و پرفراز و فرود را در پیش دارند و باید خود را برای انواع حوادث آماده کنند.

در این مطلب قصد داریم به چند مورد از این چالش‌ها اشاره کنیم تا متقاضیان اخذ اقامت لهستان بتوانند با چشمانی بازتر و دیدی بهتر دست به انتخاب کشور محل سرمایه‌گذاری خود بزنند. این چالش‌ها کم و بیش در کشورهای مختلف وجود دارد. لهستان یکی از بهترین کشورها در زمینه آماده کردن بستر برای رشد و پیشرفت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.

انتخاب نوع شرکت

یکی از چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاران نوع شرکتی است که می‌خواهند به ثبت برسانند. شرکت‌هایی دارای مسئولیت محدود، متداول‌ترین و رایج‌ترین شرکتی است که متقاضیان به نام آن اقدام به ثبت شرکت لهستان می‌کنند. یک کارآفرین باید صبور باشد؛ زیرا حدود یک ماه زمان می‌برد تا شرکت ثبت شود. مراحل مالیاتی، افتتاح حساب و سپرده‌گذاری هم چند مورد دیگر از مراحلی است که باید طی شود.

دفتر خود را آماده کنید

دومین گام انتخاب نوع دفتری است که می‌خواهید کار خود را در آن انجام دهید. دکوراسیون داخلی، مبلمان، دیوارها، تصاویر، دمای داخلی، محل انتظار مراجعین، انتخاب پرسنل، مشخص کردن محل استقرار کارکنان، استقرار خط مشی و غیره از جمله مراحلی است که قبل از آغاز به کار باید انجام دهید. یکی از مهم‌ترین مراحل این است که در صورتی که محلی که وارد آن می‌شوید، نوساز است باید برای گرفتن آب، برق و غیره اقدام کنید.

لازم به ذکر است که مشاوران و متخصصان موسسه یورو اقامت با تکیه بر پشت‌کار و توانایی بالایی که در زمینه‌های گوناگون در حوزه ثبت شرکت لهستان دارند، می‌توانند کمک‌ها و پیشنهادهای فراوانی به شما ارائه دهند.

استخدام نیروی کارآمد پس از ثبت شرکت لهستان

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک کارآفرین یا متقاضی ثبت شرکت لهستان باید انجام دهد، انتخاب کارمندان و نیروی انسانی است. این نیروها می‌توانند یکی از مهم‌ترین دلایل و عوامل موفقیت یا عدم موفقیت شما شوند. به همین خاطر پیش از استخدام، بررسی‌ها و تحقیقات لازم را انجام دهید. در این زمینه می‌توانید از مشاوران ما در موسسه یورو اقامت نیز مشورت بخواهید.

در صورتی که هدف شما اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است، نگرانی به خود راه ندهید، متخصصان یورو اقامت در کنار شما هستند. اگر هوای لهستان و کسب درآمد عالی این کشور را در سر می‌پرورانید، کافی است از مشاوره‌های رایگان یورو اقامت استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند چالش کسب و کار و ثبت شرکت لهستان پیش روی کارآفرینان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ