Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند ایده بیزنسی عالی از یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان (1)

موارد بحث شده

چند ایده بیزنسی عالی از یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان (1)

ثبت شرکت لهستان در سال جاری کمی پیچیده شده است؛ زیرا ویروس کرونا آمد و با آمدن خود تمام محاسبات کارآفرینان و متقاضیان راه اندازی کسب و کار در لهستان را به هم زد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم مقاله‌ای ناب و جدید ارائه دهیم و چند ایده بیزنسی ناب برای سال جاری به شما ارائه دهیم تا بتوانید از این طریق اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید.

طراحی؛ ایده‌ای عالی برای ثبت شرکت لهستان

یکی از ایده‌های ناب و تازه برای راه اندازی بیزنس در لهستان، طراحی است. حال مقصود از طراحی چیست؟ وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید منظور ما می‌تواند طراحی سایت، طراحی گرافیک، طراحی نقشه ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی و کلیه کارها و فعالیت‌هایی باید که با محوریت طراحی اداره می‌شود.

این ایده‌ها از یک سو تخصصی و فوق‌العاده خلاقانه و هنرمندانه هستند و از سوب دیگر تقاضای زیادی در بازار برای آن‌ها وجود دارد. همچنین درآمد خوبی دارند و به همین خاطر بسیاری از کاربران و مشتریان در صورت کارایی و نتیجه خوب به شما توجه خواهند کرد.

برای ثبت شرکت لهستان در زمینه طراحی سه مسیر وجود دارد:

  • برندسازی
  • ایجاد شعبه‌ای از کسب و کار خود در لهستان
  • فرنچایز (اخذ نمایندگی از یک بررند معتبر در زمینه طراحی)

برنامه‌ نویسی؛ نوین، پردرآمد، پرمشتری و عالی

یکی از کسب و کارهای پردرآمد امروزی برنامه نویسی است. توجه داشته باشید که برنامه‌نویسی منحصر به وب‌سایت نمی‌شود و می‌توانید نرم افزارهای متنوع و بسیاری از این طریق طراحی و به بازار عرضه کنید. در حال حاضر تقاضای زیادی در بازار برای این حرفه وجود دارد که می‌توانید با ثبت شرکت لهستان و پاسخ دادن به آن‌ها درآمد قابل توجهی کسب کنید.

به عنوان مثال یک شرکت نیاز به یک برنامه خوب برای انبارداری یا حسابداری خود می‌گردد. آن‌ها برای طراحی چنین برنامه‌ای به شما مراجعه می‌کنند. همچنین می‌توانید وارد فاز آموزش برنامه‌نویسی شوید و از طریق ارائه این مطالب درآمد خوب و قابل توجهی کسب نمایید.

یورو اقامت آماده کمک به شما برای راه اندازی بیزنس

در صورتی که تصمیم دارید یک بیزنس خوب و پردرآمد در لهستان راه اندازی کنید و از این طریق اقامت لهستان را بگیرید، کافی است با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید. همچنین برای اخذ اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است مقاله « چند ایده بیزنسی عالی از یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان (2) » را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند ایده بیزنسی عالی از یورو اقامت برای ثبت شرکت لهستان (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ