Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چرا کارآفرینان عاشق ثبت شرکت لهستان هستند؟

موارد بحث شده

در حال حاضر ثبت شرکت لهستان یکی از بهترین و پرطرفدارترین زمینه‌هایی است که موسسه یورو اقامت در آن فعالیت می‌کند. در حال حاضر راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در لهستان فوق‌العاده پرسود و پربازده است و از این جهت کارآفرینان و سرمایه‌ گذاران تلاش می‌کنند که هر چه زودتر کار خود را در این کشور شروع کنند و از مزایایی که در این کشور وجود دارد به نفع خود استفاده کنند.
در این مقاله قصد داریم به این مسئله بپردازیم که چرا اینقدر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان علاقه دارند و تمایل دارند که از این طریق اقامت لهستان را دریافت کنند.
اعتماد؛ پایه اصلی رشد پس از ثبت شرکت لهستان
به نظر شما وقتی یک کارآفرین می‎‌خواهد کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی کند، چه فاکتوری را به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتور در نظر می‌گیرد؟
چه عاملی باعث می‌شود که کارآفرینان تا این حد به ثبت شرکت لهستان علاقه داشته باشند و از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود در نظر بگیرند؟
پاسخ این سوال یک کلمه است: « اعتماد! »
اعتماد بالا به دولت و کشور لهستان برای سرمایه‌گذاری از هر چیز دیگری مهم‌تر است. دولت لهستان تلاش می‌کند که این اعتقاد و باور را در ذهن کارآفرینان بکارد که با راه اندازی کسب و کار خود در این کشور، همه چیز در امنیت کامل خواهد بود و هیچ عاملی نمی‌تواند کسب و کار و منابع مالی آن‌ها را تهدید و با مشکل مواجه کند و در نتیجه آینده یک کارآفرین با ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان به صورت کامل تضمین خواهد شد.
لهستان؛ بهترین کشور از نظر تغییرات مثبت
لهستان در چند سال گذشته به صورت مداوم با تغییرات مثبت همراه بوده و دولت این کشور تلاش کرده است که از این طریق نظر مثبت سرمایه گذاران را جلب کند. در حال حاضر موسسه یورو اقامت تلاش می‌کند که در جلسات مشاوره ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت تمامی مزایا و معایب لهستان را به کارآفرینانی که متقاضی راه اندازی بیزنس در لهستان هستند، یادآوری کند.
در صورتی که سوالی در خصوص لهستان دارید و می‌خواهید پیش از شروع کسب و کار تمام اطلاعات لازم در مورد این کشور را دریافت کنید، کافی است با متخصصان و مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و خیلی راحت سوالات خود را از آن‌ها بپرسید. آن‌ها بی‌صبرانه و مشتاقانه منتظر موفقیت شما هم‌وطنان عزیز در لهستان هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چرا کارآفرینان عاشق ثبت شرکت لهستان هستند؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ