ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چرا مشاوره برای ثبت شرکت لهستان لازم است؟ (3)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در حال حاضر یکی از بهترین روش‌هایی است که برای درآمدزایی در کشورهای اروپایی وجود دارد و به بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران پیشنهاد می‌شود. یکی از مزایای راه اندازی شرکت در این کشور آن است که می‌توانید به مدت پنج سال اقامت لهستان را به دست بیاورید و پس از پنج سال، آن را دائمی کنید.

نکته‌ای که باعث می‌شود بتوانید اقامت لهستان را برای خود دائمی کنید این است که در کسب و کار خودتان موفق باشید. برای موفقیت در کسب و کار لازم است که کلیه مسائل مربوط به کسب و کار در لهستان را بدانید. دانستن این مسائل نیاز به یک مشاور متخصص و کاردان دارد. موسسه یورو اقامت یکی از بهترین موسساتی است که در زمینه مشاوره پیش از ثبت شرکت لهستان فعالیت می‌کند. سوالی که برای بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران وجود دارد این است که چرا مشاوره پیش از راه اندازی کسب و کار در لهستان تا این حد اهمیت دارد؟

چرا باید پیش از ثبت شرکت لهستان مشاوره گرفت؟

پیش از این که بخواهیم به این موضوع بپردازیم، باید بدانیم که یک مشاور کسب و کار باید تمامی نکات لازم در مورد شرایط فرهنگی و اقتصادی لهستان را بداند تا بتواند بهترین موارد و مسائل ممکن را به شما گوشزد کند و پیشنهاد دهد. در ادامه به یکی از مهم‌ترین دلایل نیاز به مشاور اشاره شده است:

مشاور بازار عرضه و تقاضای لهستان را برای شما تشریح می‌کند

یکی از مزایای مهم مشاور این است که وقتی شما برای ثبت شرکت لهستان به او مراجعه می‌کنید، به شما می‌گوید که تقاضای کافی برای کسب و کار و محصولات شما وجود دارد یا بهتر است کسب و کار خود را از چه مسیری راه اندازی کنید تا به موفقیت و پیروزی برسید.

این مزیت یکی از مهم‌ترین مزایای مشاور پیش از ثبت شرکت لهستان است؛ زیرا اگر تقاضای کافی برای محصولات و خدمات شما وجود نداشته باشد، نمی‌توانید موفقیت را در این کشور تجربه کنید و خیلی زود به بن‌بست خواهید رسید.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌های راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت لهستان می‌کوشد که بهترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها را در اختیار کارآفرینان و سرمایه گذاران قرار دهد تا به راحتی بتوانند طعم موفقیت را بچشند و اقامت خود را به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن دائمی کنند. یورو اقامت در تمامی مسیر در کنار شما خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چرا مشاوره برای ثبت شرکت لهستان لازم است؟ (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights