ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چرا مشاوره برای ثبت شرکت لهستان لازم است؟ (2)

موارد بحث شده

در مقاله « چرا مشاوره برای ثبت شرکت لهستان لازم است؟ (1) » تلاش کردیم که به یکی از مهمترین دلایل برای مشاوره قبل از راه اندازی کسب و کار در این کشور اشاره کنیم. این دلیل در واقع آن بود که وقتی یک کارآفرین یا سرمایه گذار می‌خواهد اقامت لهستان را با راه اندازی یک کسب و کار در این کشور به دست بیاورد، خیلی از اطلاعات کلی و فرهنگی را در مورد لهستان ندارد ولی با مراجعه به مشاور خیلی از این مسائل برای او روشن می‌شود.

در این مقاله می‌خواهیم یک دلیل مهم و عمده دیگر برای لزوم مراجعه به مشاور پیش از ثبت شرکت لهستان  را بیان کنیم. بنابراین اگر می‌خواهید با راه اندازی شرکت در لهستان ضرر نکنید یا در صورت ضرر، این آسیب را به حداقل میزان ممکن برسانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

یک دلیل دیگر برای لزوم استفاده از مشاور برای ثبت شرکت لهستان

مشاورهایی که تخصص لازم را برای ثبت شرکت لهستان  داشته باشند می‌توانند کلیه اطلاعات مربوط به این کشور را در اختیار شما بگذارند. یکی از این نکات مهم، نکاتی است که در مورد اقتصاد این کشور وجود دارد. موسسه یورو اقامت مشاورانی دارد که از نظر تخصصی در زمینه کسب و کار و بیزنس در لهستان فوق العاده توانمند و کارآمد هستند و هر اطلاعاتی که به موفقیت شما کمک می‌کند را در اختیار شما قرار خواهند داد.

اقتصاد؛ نکته‌ای که مشاور باید به صورت کامل برای شما بشکافد

وقتی صحبت ازثبت شرکت لهستان  به میان می‌آید، تردید در مورد موفقیت پس از راه اندازی کسب و کار در این کشور افزایش می‌یابد. مسئله‌ای که وجود دارد این است که اگر بتوانید مسیر درست را پس از راه اندازی بیزنس طی کنید، موفقیت در چند قدمی شما خواهد بود و رسیدن به آن چندان دشوار نخواهد بود. مشاور می‌تواند این مسیر را خیلی آسان به شما نشان دهد.

موسسه یورو اقامت کلکسیونی از بهترین و متخصص‌ترین مشاوران را دور خود جمع کرده است تا کارآفرینان و سرمایه گذاران بتوانند از دانش و تخصص آن‌ها استفاده کنند و مسیر موفقیت را خیلی ساده بپیمایند. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد لزوم استفاده از مشاوره پیش از راه اندازی کسب و کار به دست آورید، کافی است به مقاله « چرا مشاوره برای ثبت شرکت لهستان  لازم است؟ (3) » مراجعه کنید. همچنین جهت ارتباط با این تیم مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌توانید با شماره‌های تماسی که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چرا مشاوره برای ثبت شرکت لهستان لازم است؟ (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights