Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چالش‌های صادرات محصولات پس از ثبت شرکت لهستان (3)

موارد بحث شده

در حال حاضر ثبت شرکت لهستان یکی از مسائلی است که بسیاری از کارآفرینان و متخصصان را به سمت موسسه یورو اقامت هدایت می‌کند و باعث می‌شود که این افراد کسب و  کاری جدید و نوپا در این کشور راه اندازی کنند و از این طریق اقامت لهستان را دریافت نمایند ولی مسئله‌ای که برخی از سرمایه گذاران با دقت و جدیت بیشتری دنبال می‌کنند این است که چگونه می‌توانند با سرعت بیشتری به موفقیت برسند و چگونه می‌توانند با شناخت دقیق چالش‌ها و موانع موفقیت، از شکست نجات پیدا کنند.

در این مقاله تصمیم داریم مطالبی را برای کارآفرینانی که می‌خواهند پس از ثبت شرکت لهستان وارد فاز تجارت شوند بیان کنیم. در مقاله « چالش‌های صادرات محصولات پس از ثبت شرکت لهستان (2) » به چند مورد از چالش‌های صادرات پرداختیم. این مقاله هم به یک چالش مهم دیگر اختصاص پیدا می‌کند:

باید ریسک‌های مالی حاصل از صادرات را بپذیرید

در حال حاضر یکی از چالش‌ها و مشکلات مهمی که در صادرات وجود دارد، این است که ممکن است یک سری ریسک‌ها و خطرات مالی در مسیر شما وجود داشته باشد. ممکن است واریزها خیلی سریع‌ انجام نشود و مجبور شوید مدتی منتظر بمانید تا واریز به صورت کامل صورت گیرد.

این احتمال وجود دارد که محصولات شما در کشور مقصد ارزان یا گران شود و مشتریان خود را از دست بدهید. این احتمال وجود دارد که در مسیر حمل بار به سمت مقصد مشکلی پیش بیاید و بار شما به صورت سالم به مقصد نرسد و متضرر شوید.

به طور کلی صادرات در کنار تمام مزایا و محاسنی که دارد با یک سری ریسک و خطر مالی همراه است که قبل از ارسال محصولات و خدمات باید تمامی این ریسک‌ها را بشناسید و برای کاهش اثرات حاصل از این ریسک‌ها کلیه اقدامات لازم را انجام دهید.

موسسه یورو اقامت؛ حامی شما در مسیر ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت

موسسه یورو اقامت در سال‌های اخیر تلاش کرده است که مجموعه‌ای از مجرب‌ترین و بهترین متخصصان را در مجموعه خود گردآوری کند تا کارآفرینان و سرمایه گذاران با مراجعه به این افراد مسائل و مشکلات حاصل از کسب و کار خود را برطرف کنند و راهکاری امن و عالی برای ثبت شرکت لهستان و پیشرفت در این کشور پیدا کنند.

در صورتی که تمایل به ثبت شرکت یا اخذ اقامت لهستان دارید کافی است با شماره‌های مندرج در سایت یورو اقامت تماس بگیرید. همچنین برای آشنایی بیشتر با موانع صادرات کافی است مقاله « چالش‌های صادرات محصولات پس از ثبت شرکت لهستان (4) » را مطالعه کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چالش‌های صادرات محصولات پس از ثبت شرکت لهستان (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ