ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پس از ثبت شرکت لهستان مثل آهنربا عمل کنید (1)

موارد بحث شده

پس از ثبت شرکت لهستان مثل آهنربا عمل کنید (1)

ثبت شرکت لهستان یکی از بهترین سیاسیت‌هایی که در جامعه امروز می‌تواند به کار ببندید و به درآمد رویایی خود دست پیدا کنید. در حال حاضر اقتصاد لهستان یکی از بهترین اقتصادها در سطح جهان محسوب می‌شود و با استفاده از این اقتصاد می‌توان کسب و کار درآمدزا و پرسود راه اندازی کنید و سپس از طریقب این کسب و کار، اقامت لهستان را بگیرید.

سوالی که برای بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پیش می‌آید این است که چگونه می‌توانیم پس از ثبت شرکت لهستان مثل یک آهنربا عمل کنیم و مشتریان را به سمت خودمان جلب و جذب کنیم؟ در این مقاله تصمیم داریم به این مسائل بپردازیم و مسیرهای عالی برای افزایش مشتریان را به شما نشان دهیم تا بتوانید بعد از راه اندازی بیزنس در لهستان، به درآمدی همیشه رویای آن را  در سر می‌پروراندید برسید.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی پس از ثبت شرکت لهستان الزامی است

امروزه خیلی از کسب و کارها در ابتدا در بستر شبکه‌‎های اجتماعی و اینترنت شکل می‌گیرد و پس از آن به سایر شکل‌های موجود رشد و رونق پیدا می‌کند. در صورت تمایل باه راه اندازی کسب و کار در لهستان بهتر است که شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید و روی آن‌ها کار کنید. شبکه‌های اجتماعی این قدرت را دارند که کسب و کار شما را بین‌المللی کنند و حتی زمینه صادرات را برای کسب و کار شما فراهم نمایند.

بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش فروش پس از ثبت شرکت لهستان این است که از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

تمرکز خود را روی یک محصول خاص بگذارید

در حال حاضر کسب و کارهایی که محصولات و خدمات متنوعی به بازار ارائه می‌دهند به موفقیت نمی‌رسند. امروزه بهترین راه برای درآمدزایی این است که روی یک بازار خاص تمرکز کنید و پس از آن شروع به گسترش کسب و کار خود نمایید.

روی کمک مشاوران موسسه یورو اقامت حساب کنید

امروزه وجود یک مشاور خوب می‌تواند به رشد و رونق بیزنس شما کمک کند. ممکن است دارید مسیری را اشتباه می‌‎روید، آن مشاور به شما تذکر خواهد داد تا بتوانید خیلی زودتر از آن‌که دیر بشود، کسب و کار و بیزنس خود را نجات دهید.

در صورت تمایل به ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌توانید با مشاوران و متخصصان یورو اقامت صحبت کنید. آن‌ها تمام نکات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. برای تماس با این مشاوران، کافی است با شماره‌های موجود در سایت یورو اقامت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پس از ثبت شرکت لهستان مثل آهنربا عمل کنید (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights