Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (3)

موارد بحث شده

مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (3)

در مقاله « مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (2) » تلاشمان این بود که بتوانیم چند مورد از مزایای بیزنس پمپ بنزین را بیان کنیم. در این مقاله هم تصمیم داریم چند مزیت دیگر برای ثبت شرکت در کشور لهستان در زمینه پمپ بنزین بیان کنیم. با راه اندازی کسب و کار پمپ بنزین یکی از بهترین و ساده‌ترین مسیرها برای اخذ اقامت لهستان و دائمی کردن آن در برابر شما قرار دارد.

امکان دریافت کمک‌های مالی از دولت پس از ثبت شرکت لهستان

دولت لهستان یکی از دولت‌های اروپایی است که حمایت زیادی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به عمل می‌آورد. در صورتی که شما بیزنس خود را از طریق ثبت شرکت لهستان راه اندازی کنید، می‌توانید از طریق اسناد خود برای دریافت کمک‌های مالی و گرفتن وام‌های دولتی اقدام کنید.

دولت لهستان در سال‌های گذشته تمام تلاش خود را برای جذب کارآفرینان به کار بسته است و سعی می‌کند که به هر شکل ممکن خدمات خود را به این افراد ارائه دهد تا از این طریق اقتصاد کشور خود را رشد و رونق ببخشد.

فروش راحت بیزنس در صورتی که بخواهید

فرض کنید روزی تمایل پیدا می‌کنید که حوزه کاری خود را در لهستان تغییر دهید. همچنین این امکان وجود دارد که فردی بخواهد کسب و کار خود را بفروشد و به میهن خودش بازگردد. مزیت بیزنس پمپ بنزین این است که به راحتی می‌توانید بیزنس خودتان را بفروشید و به میهن خود بازگردید؛ زیرا این کسب و کار به قدری سودآور  و پربازده است که به راحتی افراد برای خرید آن اقدام می‌کنند و با قیمت مناسب و خوبی آن را از شما خریداری می‌کنند.

موسسه یورو اقامت سال‌های سال است که در زمینه ثبت شرکت لهستان فعالیت می‌کنند و بهترین خدمات ممکن را به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌‎دهد. در صورتی که می‌خواهید پمپ بنزین خودتان را در قالب یک شرکت ثبت‌شده و کاملاً قانونی در لهستان راه اندازی کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت یورو اقامت قرار دارد تماس بگیرید تا متخصصان و مشاوران این مجموعه کلیه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

شایان ذکر است که این مجموعه علاوه بر ثبت شرکت در زمینه اخذ اقامت لهستان هم فعالیت می‌کند. در صورتی که سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید، شرکت شما در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن ثبت و کارهای اقامتتان انجام می‌شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

مزایای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی پمپ بنزین در این کشور (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ