Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شیوه افزایش فروش پس از ثبت شرکت لهستان (3)

موارد بحث شده

شیوه افزایش فروش پس از ثبت شرکت لهستان (3)

در مقاله « شیوه افزایش فروش پس از ثبت شرکت لهستان (2) » به نکات مهمی اشاره کردیم که می‌تواند فروش شما را در یک بازه زمانی کوتاه چندین و چند برابر کند. باید به مشتری دلیلی بدهید تا بتواند با آن دلیل درک کند که شما برتر و بهتر از بقیه کسب و کارها هستید و می‌تواند به شما اعتماد کند. وقتی اعتماد مشتری را جلب کنید و فروش را افزایش دهید می‌توانید اقامت لهستان را بگیرید.

پس از ثبت شرکت لهستان به فروش آنلاین فکر کنید

یکی از نکاتی که می‌تواند فروش شما را به شکل نجومی و با جهشی شگفت انگیز افزایش دهد، ورود به فضای اینترنت است. اینترنت در واقع همان مسیری است که باعث می‌شود بیزنس شما از محدوده لهستان خارج شود و چهره بین المللی به خودش بگیرد.

برای آنلاین کردن کسب و کار خودتان باید یک وب‌سایت راه اندازی کنید و سپس وارد شبکه‌های اجتماعی شوید. وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دو مورد از ابزارهایی است که باعث موفقیت کسب و کار شما می‌شود.

وقتی وارد فضای اجتماعی شوید و محصول خود را عرضه کنید خواهید دید که چه جمعیت خارق‌العاده‌ای برای خرید محصول شما اقدام خواهند کرد.

با آنلاین کردن فروش پس از ثبت شرکت لهستان ، مشتری وارد سایت شما می‌شود و از هر نقطه دنیا اقدام به خرید محصولات و خدمات شما می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این روش آن است که با صرف یک هزینه بسیار کم می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید.

پیگیری مشتریان از طریق تماس

روش‌های گوناگونی برای افزایش مشتری پس از ثبت شرکت لهستان وجود دارد که یکی از بهترین راه‌ها پیگیری تلفنی مشتری‌ها است. سعی کنید مشتریان فعلی خود را همیشه پیگیری کنید و از آن‌ها بخواهید که دوستان خود را در جریان خدمات و محصولات شما قرار دهند.

پیگیری مشتریان از دو جهت عالی است:

  • مشتریان فعلی را نسبت به خدمات و محصولات شما کنجکاوتر می‌کند و باعث می‌شود که خرید خود را افزایش دهند.
  • باعث می‌شود که مشتریان فعلی مشتریان جدیدی را به کسب و کار شما معرفی کنند.

در صورتی که تمایل دارید یک بیزنس عالی در لهستان راه اندازی کنید، باید تلاش خود را برای فراگیری عالی علم فروش انجام دهید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های تماسی که در سایت مجموعه یورو اقامت قرار دارد تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شیوه افزایش فروش پس از ثبت شرکت لهستان (3)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ