ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

شرایط اخذ اقامت لهستان به صورت دائم از طریق ثبت شرکت

موارد بحث شده

یکی از نکات مهمی که بسیاری از کارآفرینان پیش از ثبت شرکت لهستان به آن توجه می‌کنند، این است که آیا امکان اخذ اقامت لهستان به صورت دائم وجود دارد؟ یا اینکه در تمام مدت فرد باید اقامت موقت داشته باشد و هر چند سال یک بار باید اقامت خود را تمدید کند؟

در این مطلب تصمیم داریم در مورد شرایط اخذ اقامت لهستان به صورت  دائم از طریق ثبت شرکت مطالبی را ارائه دهیم تا کارآفرینانی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود در لهستان دارند، بتوانند آشنایی بیشتر و کامل‌تری با این کشور پیدا کنند.

هیچ کشوری از ابتدا اقامت دائم نمی‌دهد

در صورتی که بخواهید اقامت لهستان را به صورت دائم را بگیرید باید بدانید که هیچ یک از کشورهایی که به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از طریق ثبت شرکت اقامت می‌دهند، از همان ابتدا اقامت دائم به فرد نمی‌دهند. بلکه فرد باید چند سالی را اقامت موقت داشته باشد، خود را اثبات کند و سپس اقامت دائم بگیرد.

دولت لهستان برای کسانی که در این کشور کارآفرینی یا سرمایه‌گذاری می‌کنند، این امتیاز را قائل شده است که بتوانند پس از گذشت 5 سال اقامت به صورت موقت، اقامت لهستان را به صورت دائم دریافت کنند.

در طول 5 سال باید حداقل 2 سال در حوزه شنگن زندگی کنید

برای اینکه فرد بتواند در پایان 5 سال اقامت موقت خود را به اقامت لهستان به صورت  دائم تبدیل کند، باید بتوانید با مدارک و اسناد لازم ثابت کنید که از ای 5 سال، حداقل 2 سال آن را در حوزه شنگن زندگی کرده‌اید. معمولاً کارآفرینانی که ثبت شرکت لهستان را انجام می‌دهند، در این کشور به حدی آرامش پیدا می‌کنند که تمایل چندانی به خروج از این کشور ندارند.

ذکر این نکته الزامی است که لزومی به زندگی در لهستان نیست و کافی است که دو سال مذکور در یکی از کشورهای حوزه شنگن سپری شده باشد.

توانایی مالی برای امرار معاش پس از اقامت لهستان به صورت دائم

برای اخذ اقامت دائم باید اسناد و مدارک لازم برای توانایی امرار معاش در لهستان را به دولت این کشور و مراجع ذی‌صلاح ارائه دهید.

کمک به پیشرفت و توسعه این کشور و نداشتن بدهی مالیاتی

شرط آخر برای تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم این است که فرد باید نشان دهد که کسب و کار او به اقتصاد، توسعه و پیشرفت لهستان کمک کرده است. همچنین کارآفرین نباید هیچ‌گونه بدهی مالیاتی داشته باشد.

موسسه یورو اقامت با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه ثبت شرکت لهستان و اقامت این کشور، می‌تواند تمامی امور مربوط به اقامت دائم شما را در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن انجام دهد. کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است، تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شرایط اخذ اقامت لهستان به صورت دائم از طریق ثبت شرکت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights