ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌های مختلف برای ثبت شرکت لهستان در زمینه دارو

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در عرصه‌های گوناگونی صورت می‎‌گیرد. یکی از بهترین عرصه‌های برای راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان، صنعت دارو است. در صورتی که یک کارآفرین بتواند شرکت دارویی خود را در لهستان راه اندازی کند، می‌تواند به راحتی اقامت لهستان را دریافت نماید.

زمینه‌های مختلف برای ثبت شرکت لهستان در زمینه دارو

در صورتی که یک کارآفرین بخواهد شرکت خود را در لهستان در زمینه دارو ثبت کند، راه‌های گوناگونی پیش رو دارد که برخی آسان و برخی دشوار هستند. نقظه اشتراک تمامی این روش‌ها، آن است که امکان اخذ اقامت لهستان از طریق تمامی آن‌ها وجود دارد.

  1. راه اندازی تولیدی دارو
  2. فروش دارو (داروخانه)
  3. واردات و صادرات دارو

هر کدام از روش‌های بالا روش‌های مختلفی برای راه اندازی دارد. می‌توان این شرکت‌ها را از طریق برندسازی یا فرنچایز راه اندازی کرد. برندسازی و فرنچایز دو مورد از روش‌های اصلی ثبت شرکت لهستان هستند که در ادامه به صورت مختصر به آن‌ها می‌پردازیم.

ورود به صنعت دارو از طریق فرنچایز

در این روش کارآفرین یا سرمایه‌گذار با یک برند مهم در زمینه دارو وارد مذاکره می‌شود و در ازای پرداخت یک مبلغ مشخص کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی می‌کند. این روش مزایا و معایب خاص خود را دارد ولی به طور کلی پیشنهاد بسیاری از متخصصان حوزه بیزنس و کسب و کار این است که سعی کنید، از طریق روش فرنچایز وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوید.

برندسازی، روشی قابل قبول برای راه اندازی بیزنس دارو

در روش برندسازی، کارآفرین پس از ثبت شرکت لهستان با یک نام (برند) اختصاصی شروع به فعالیت می‌کند. وی باید مسیری طولانی و سخت را طی کند تا بتواند به سایر برندها غلبه کند و به موفقیت برسد ولی مزیت برندسازی آن است که اگر بتواند داروهای باکیفیت و کمیاب را با قیمت مناسب و منطقی به بازار عرضه کنید، به احتمال زیاد موفق خواهید شد.

موسسه یورو اقامت؛ موسسه‌ای برای همراهی شما در مسیر موفقیت

موسسه یورو اقامت، یکی از موسساتی است که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان فعالیت می‌کند. در صورتی که بخواهید بیزنس خود را در لهستان راه اندازی مکنید، این موسسه تمامی کارها را در سریع‌ترین زمان و کمترین هزینه ممکن برای شما به انجام می‌رساند. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار دارو در لهستان دارید، کافی با شماره‌های تماس یورو اقامت تماس حاصل نمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌های مختلف برای ثبت شرکت لهستان در زمینه دارو
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights