ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

روش‌های ثبت شرکت لهستان در موسسه یورو اقامت

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت موسسه یورو اقامت است که در چند سال اخیر با استقبال‌ بی‌نظیر و پرشوری همراه بوده است. یورو اقامت در زمینه اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت نیز فعالیت دارد و تلاش دارد که بهترین شرایط را برای ورود کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کارها به لهستان فراهم کند.

یکی از مهم‌‎ترین سوالات قبل از ثبت شرکت لهستان

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین سوالاتی که قبل از ثبت شرکت لهستان مطرح می‌شود این است که از چه روشی می‌خواهید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید؟ چند روش عمده برای  ثبت شرکت لهستان وجود دارد که موسسه یورو اقامت در تمامی روش‌ها فعالیت دارد و می‌تواند به شما کمک کند.

روش‌های ثبت شرکت لهستان
1. برندسازی

برندسازی یکی از معروف‌ترین و متداول‌ترین روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانید کسب و کار خود را در لهستان راه اندازی و اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت را دریافت کنید. در این روش کارآفرین باید یک برند را از ابتدا راه اندازی و به آهستگی آن را بین کاربران و مشتریان معروف کند.

با معروف شدن برند تعداد مشتریان افزایش می‌یابد و همین مسئله به افزایش فروش منجر می‌شود. در حال حاضر برندسازی بیش از روش‌های دیگر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

2. فرنچایز

در حال حاضر روش فرنچایز بیش از روش‌های دیگر درآمدزایی می‌کند؛ زیرا برندها در لهستان به صورت مداوم در حال افزایش هستند و در این بین برندهایی درآمد بیشتری دارند که توانمندی و سابقه بیشتری داشته باشند. در روش فرنچایز شما به عنوان متقاضی  ثبت شرکت لهستان نمایندگی یک برند معتبر بین المللی را در لهستان راه اندازی می‌کنید.

3. راه اندازی شعبه‌ای از کسب و کار خود در لهستان

فرض کنید کسب و کاری در کشور خود دارید و می‌خواهید شعبه‌ای از آن را در لهستان راه اندازی کنید. موسسه یورو اقامت از طریق این روش هم همراه شما خواهد بود تا بتوانید رویاهای خود را در لهستان محقق کنید. امروزه بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار تلاش می‌کنند که کسب و کارهای خود را در کشورهای غربی و به ویژه لهستان توسعه دهند؛ زیرا این کشور از هر لحاظ قابل قبول و دوست داشتنی است.

در صورتی که شما هم متقاضی راه اندازی کسب و کار در لهستان هستید و می‌خواهید برای اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اقدام کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید تا مشاوران یورو اقامت تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

روش‌های ثبت شرکت لهستان در موسسه یورو اقامت
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights