Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

دلیل پرطرفدار بودن فرنچایز برای ثبت شرکت لهستان در 2020

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان روش‌های مختلفی دارد. امروزه فرنچایز به عنوان یکی از بهترین و پردرآمدترین روش‌ها برای راه اندازی کسب و کار در لهستان به حساب می‌آید. امکان اخذ اقامت لهستان از طریق فرنچایز وجود دارد و این یکی از بزرگ‌ترین امتیازهای این روش به حساب می‌آید. در این مقاله تصمیم داریم به این مسئله بپردازیم که چرا در سال 2020، طرفداران ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز به شدت افزایش خواهد یافت.

دلایل علاقه بالا به ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز در سال 2020

1. افزایش برندها و رقابت نفس‌گیر در عرصه کسب و کار

اخیراً برندها روند رو به رشدی را تجربه کرده‌اند. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به دنبال ایجاد یک برند جدید هستند و به همین خاطر رقابت به شدت مشکل شده است. با مشکل شدن رقابت بهترین گزینه، استفاده از برندهایی است که تاکنون عملکرد موفقی داشته و کارآفرینان زیادی را به سمت خود جلب و جذب کرده‌اند.

در روش فرنچایز در واقع شما فعالیت خود را به عنوان یک نماینده مستقل از برند اصلی آغاز می‌کنید و به صورت ماهیانه مبلغی را به عنوان حق فرنچایز به برند اصلی می‌پردازید.

2. بسیاری از هزینه‌های اضافی کسب و کار در فرنچایز وجود ندارد

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از هزینه‌های اضافی کسب و کار شاکی هستند. هزینه‌های مانند تبلیغات واقعاً سرسام‌آور است و به همین خاطر افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند این هزینه‌ها را کاهش دهند.

در روش فرنچایز هزینه تبلیغات و سایر هزینه‌های اضافی به حداقل میزان ممکن می‌رسد؛ زیرا وقتی برند اصلی دست به تبلیغات می‌زند، در واقع این تبلیغات برای شما هم به حساب می‌آید.

3. موفقیت در فرنچایز تقریباً تضمین‌ شده است

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز این است که روش فرنچایز، روشی کاملاً تضمین شده است؛ زیرا برند اصلی تلاش خود را کرده است و خودش را در کشورهای مختلف از جمله لهستان معروف کرده است.

اگر محصولات این برند در لهستان کیفیت و قیمت قابل قبول و مناسبی داشته باشد، حتماً مخاطبان خیلی زود به سمت کسب و کار شما کشیده می‌شوند و در نتیجه می‌تواند شاهد سودآوری سریع کسب و کار خود باشید.

بهترین مشاوران فرنچایز در موسسه یورو اقامت

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار قدرتمند از طریق روش فرنچایز هستید، یکی از بهترین موسساتی که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند، موسسه یورو اقامت است. این موسسه با برخورداری از مشاوران خبره و  کاردان می‌تواند در هنگام اخذ فرنچایز، ثبت شرکت و اقامت لهستان در کنار شما باشد. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

دلیل پرطرفدار بودن فرنچایز برای ثبت شرکت لهستان در 2020
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ