Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

حوزه تولید یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

در مقاله «بهترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان» به چند مورد از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان اشاره شد. در آن مقاله از حوزه تولید به عنوان یکی از بهترین و پردرآمدترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان یاد شد. در این مقاله تصمیم داریم که حوزه تولید را با جزئیات و دقت بیشتری مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در ادامه به زمینه‌های عالی تولیدی برای رسیدن به ثروت اشاره می‌شود:

حوزه ساخت و ساز و ساختمان

در بسیاری از کشورها، حوزه ساختمان واقعاً سودآور و درآمدزا است. برخی از کشورهای جهان سود این حوزه را 500 تا 1000 درصد ارزیابی می‌کنند. لهستان نیز از این ماجرا مستثنی نیست و ثبت شرکت لهستان در زمینه ساختمان یا حوزه‌های مرتبط با آن مانند مصالح ساختمانی می‌تواند درآمد سرشاری را نصیب کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کند.

لوازم خانگی

برای اخذ اقامت لهستان به صورت دائم باید ثابت شود که کسب و کار شما برای اقتصاد این کشور سودآوری دارد. با ورود به حوزه لوازم خانگی می‌توانید درآمد خوبی برای خودتان و کشور لهستان خلق کنید. با تولید این تجهیزات یا قطرعات مرتبط با آن‌ها می‌توانید محصولات خود را به سراسر جهان صادر کنید و درآمد چشمگیری به دست بیاورید.

خودروسازی و صنایع وابسته

موسسه یورو اقامت سوابق بسیار خوبی در زمینه ثبت شرکت لهستان در زمینه خودروسازی و صنایع وابسته آن دارد. یکی از مزایای لهستان در این زمینه، موقعیت جغرافیایی آن است. قرار گرفتن در اروپا باعث می‌شود که بتوانید با بهترین شرکت‌های فعال در زمینه خودرو در ارتباط باشید و موارد لازم را از آن خریداری کنید یا به آن‌ها بفروشید. همچنین می‌توانید محصولات خود را به سراسر دنیا صادر کنید یا مواد اولیه را با قیمتی منطقی و مناسب وارد کنید.

صنعت هوانوردی

در حال حاضر صنعت هوانوردی، رشد و رونق خوبی در لهستان دارد و شرکت‌های بسیاری آماده راه اندازی کسب و کار خود در این زمینه هستند. برخی دیگر چند سال قبل فرآیند ثبت شرکت لهستان را به اتمام رسانده‌اند و مشغول تولید هستند.

نیروی انسانی کارآمد برای ثبت شرکت لهستان

یکی از دغدغه‌های اصلی کارآفرینان در لهستان، موضوع نیروی انسانی کارآمد است. در مقاله «ثبت شرکت لهستان با تکیه بر نیروی انسانی ماهر در این کشور» به صورت کامل این موضوع شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی کسب و کار در لهستان و زمینه مناسب برای خود، با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید. مشاوران یورو اقامت می‌توانند با تکیه بر تجربه خود، موارد لازم را با شما در میان بگذارند.

 

 

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

حوزه تولید یکی از بهترین زمینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ