ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و فعالیت آنلاین در این کشور (2)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در حوزه‌های مختلفی صورت می‌گیرد که فعالیت به صورت آنلاین تنها یکی از این حوزه‌ها محسوب می‌شود. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که امکان اخذ اقامت لهستان در تمامی این زمینه‌ها وجود دارد و به همین خاطر با ورود به فرآیند راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در کشور لهستان دیگر هیچ جای نگرانی در مورد گرفتن اقامت این کشور وجود ندارد.

در مقاله « ثبت شرکت لهستان و فعالیت آنلاین در این کشور (1) » تلاش کردیم که به یکی از حوزه‌های عالی به نام فروش محصولات اطلاعاتی و آموزشی اشاره کنیم. در این مقاله تصمیم داریم یکی از حوزه‌های دیگر را برای شما مطرح کنیم که آن « راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین » است.

چند حوزه پرفروش برای فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین برای ثبت شرکت لهستان

در حال حاضر افرادی که تمایل دارند از طریق اینترنت محصولات مورد نظر خودشان را خریداری کنند کم نیستند. بسیاری از کاربران تمایل دارند که کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند و از بسیاری از دغدغه‌ها و مشغله‌های روزمره خود بکاهند. شما با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و مجازی، مشکل آن‌ها را برطرف می‌کنید و به نیاز آن‌ها به بهترین شکل پاسخ می‌دهید.

یک سری از کسب و کارها خیلی سریع اینترنتی شدند و کاربران را به سمت خود جلب و جذب کردند که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود. با راه اندازی این فروشگاه‌ها می‌توانید خیلی سریع درآمد خوبی برای خودتان ایجاد کنید:

  • محصولات مربوط به تناسب اندام و کاهش وزن
  • محصولات مرتبط با سلامتی افراد (جسمی و روانی)
  • محصولات مربوط به روابط پایدار و بهبود فردی
  • محصولات آموزش سرمایه‌گذاری و ثروتمند شدن
  • راه‌های درآمدزایی از طریق اینترنت
  • محصولات مرتبط با دنیای فناوری (گوشی همراه، لپ تاپ و غیره)
  • محصولات آرایشی و بهداشتی

یک پیشنهاد ویژه برای ثبت شرکت لهستان

در صورتی که تمایل دارید یک کسب و کار آنلاین و قدرتمند را در قالب ثبت شرکت لهستانراه اندازی کنید و از این راه اقامت لهستان را به دست بیاورید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان یورو اقامت همواره آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما در مورد راه اندازی و ثبت شرکت در لهستان هستند و می‌توانند متناسب با علایق و توانمندی‌های شما بهترین مسیر درآمدزایی و بیزنس را به شما پیشنهاد دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و فعالیت آنلاین در این کشور (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights