Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و فعالیت آنلاین در این کشور (1)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان و فعالیت در این کشور تنها از طریق کارهای حضوری انجام نمی‌شود بلکه امروزه کارهای زیادی هست که نیازی به حور مداوم و مستمر شخص ندارد و کاملاً آنلاین انجام می‌شود. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید در این زمینه‌ها هم فعالیت کنید و از این راه اقامت لهستان را دریافت نمایید.

در این مطلب تصمیم داریم به یک مورد از فعالیت‌های آنلاینی که می‌توانید در آن‌ها فعالیت کنید اشاره شده است:

فعالیت‌های آنلاین مناسب برای ثبت شرکت لهستان

فعالیت‌های آنلاین کم نیست و امروزه حوزه‌های مختلفی را فراگرفته است. در صورت تمایل می‌توانید کسب و کارهای گوناگون را به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهید و محصولات و خدمات خود را به صورت کاملاً آسان و از راه دور به فروش برسانید و حتی صادر کنید. در ادامه به یک مورد اشاره شده است:

فروش محصولات اطلاعاتی و آموزشی

در صورتی که در حوزه‌ای تخصص داشته باشید و بتوانید دانش خود را به بهترین شکل به فرد دیگری انتقال دهید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فعالیت در زمینه فروش محصولات اطلاعاتی و آموزشی هستید و می‌توانید با ثبت شرکت لهستان در این زمینه درآمد شگفت انگیزی را برای خود رقم بزنید.

همان طور که می‌دانید با راه اندازی کسب و کار در این زمینه هیچ نیازی به فروش محصول فیزیکی و واقعی ندارید بلکه محصول شما یک پکیج کاملاً آنلاین است که افراد مختلفی می‌توانند آن را بخرند و از آن استفاده کنند.

روش‌های فعالیت در زمینه محصولا اطلاعاتی و آموزشی به صورت آنلاین:

  • راه اندازی وب سایت
  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
  • ایجاد و فروش وبینار
  • نوشتن کتاب الکترونیکی
  • راه اندازی پلتفرم‌های آنلاین برای پاسخ‌گویی به سوالات افراد مختلف

افراد زیادی هستند که حاضر هستند برای محصولات آموزشی شما مبالغ زیادی را بپردازند و به همین خاطر فعالیت آموزشی و اطلاعاتی آنلاین در لهستان یکی از بهترین گزینه‌ها برای ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت لهستان محسوب می‌شود.

علاوه بر محصولات آموزشی و اطلاعاتی، موارد دیگری هم وجود دارد که در مقاله « ثبت شرکت لهستان و فعالیت آنلاین در این کشور (2) » می‌توانید چند مورد دیگر را مطالعه کنید.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از تخصصی‌ترین موسسات در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان می‌تواند شرکت مورد نظر شما را به راحتی ثبت کند. در صورتی که تمایل دارید بیزنس خود را در لهستان راه اندازی کنید، کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و فعالیت آنلاین در این کشور (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ