ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار در بهشت سرمایه‌ گذاران

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان یکی از بهترین مقاصد برای راه اندازی کسب و کار در اروپا به حساب می‌آید. این کشور با مزایای زیادی که دارد به بهشتی برای ایجاد بیزنس تبدیل شده است. کوچک‌ترین مزیت لهستان برای راه اندازی کسب و کار این است که به کارآفرینان و سرمایه ‌گذاران اقامت لهستان را اعطا می‌کند.

در ادامه این مقاله تصمیم داریم به مزایا و خوبی‌هایی اشاره کنیم که باعث شده است ثبت شرکت لهستان تا این حد طرفدار پیدا کند. چند آمار مهم و خیره‌کننده در مورد راه اندازی کسب و کار در لهستان در این مقاله منتشر خواهد شد. بنابراین اگر متقاضی ثبت شرکت در لهستان هستید یا می‌خواهید اقامت لهستان را به دست بیاورید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

ثبت شرکت لهستان ؛ دومین کشور از نظر سهولت سرمایه گذاری و کسب و کار

چندی پیش مجله CEO World اعلام کرد که لهستان پس از مالزی، دومین کشور جهان در زمینه سرمایه‌ گذاری یا کسب و کار به حساب می‌آید. پس از لهستان، کشورهایی مانند فیلیپین، اندونزی و استرالیا نوشته شده است. به همین جهت است که با افزایش بی‌سابقه تقاضا برای ثبت شرکت لهستان روبرو هستیم.

اقتصاد لهستان و پیشرفت‌های شگفت انگیز

کشور لهستان در سال 2018 و 2019 رشد و پیشرفت خیره کننده‌ای را تجربه کرد. در سال 2018 اعلام شد که اقتصاد این کشور با 5.1 درصد رشد همراه بوده است. رشد 5.1 درصدی اقتصاد واقعاً شگفت انگیز است و می‌تواند نشانه‌های زیادی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذارن داشته باشد.

بانک جهانی اعلام کرد که رشد اقتصاد لهستان در سال 2019 هنوز به صورت کامل مشخص نشده است ولی متخصصان بر این باور هستند که رشد اقتصاد این کشور به هیچ عنوان کمتر از 4 درصد نیست.

موسسه یورو اقامت؛ آماده ارائه بهترین خدمات ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان

موسسه یورو اقامت یکی از مراکزی است که به صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار در این کشور فعالیت می‌کند. این موسسه در تلاش است که خدمات خود را به بهترین شکل و با مناسب‌ترین قیمت مناسب به کارآفرینان ارائه دهد.

مدیران یورو اقامت تمرکز خود را روی بحث مشاوره قرار داده‌اند تا کارآفرینان بتوانند قبل از ثبت شرکت در کشور لهستان به این باور برسند که این کشور برای آن‌ها خوب است و می‌تواند درآمدهای سرشاری را به سمت کسب و کار آن‌ها جاری کند.

در صورتی که تمایل به استفاده از مشاوره‌های این موسسه دارید، کافی است با شماره‌های تماس این شرکت که در این سایت به آن‌ها اشاره شده است، تماس حاصل نمایید تا مشاوران این مجموعه همه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار در بهشت سرمایه‌ گذاران
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights