ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز زیبایی (فرنچایز)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز زیبایی یکی از بهترین راه‌ها برای درآمدزایی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است. برخی از کارآفرینانی که به موسسه یورو اقامت مراجعه می‌کنند و قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند، اعلام می‌کنند که در ایران در زمینه زیبایی و آرایش فعالیت می‌کردند و اکنون می‌خواهند با ثبت شرکت لهستان کسب و کار خود را رشد و توسعه دهند.

پیشنهادی که موسسه یورو اقامت به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حوزه زیبایی، آرایشی و بهداشتی می‌کند این است که ترجیحاً وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان از طریق روش فرنچایز شوند؛ زیرا این روش از هر جهت بهتر از برندسازی است و فرد را خیلی سریع به هدفش می‌رساند. در این مطلب تصمیم داریم پیرامون مسئله راه اندازی مرکز زیبایی از طریق فرنچایز صحبت کنیم.

ثبت شرکت لهستان با فرنچایز؛ سودآوری بالا و سریع

وقتی نمایندگی یک مرکز زیبایی معروف و شناخته‌شده را در لهستان راه اندازی می‌کنید، تمامی بانوان تمایل دارند که از خدمات زیبایی این موسسه بین المللی استفاده کنند تا ببینند آیا کیفیت خدمات این برند بین‌المللی با میزان شهرت آن تناسبی دارد.

در صورتی که بتوانید خدمات خود را با کیفیت عالی و متناسب با میزان شهرت برند عرضه کنید، مطمئن باشید که مشتری را مجذوب کسب و کار خود کرده‌اید. به این خاطر است که فرنچایز به عنوان روشی برای سودآوری بالا و سریع شناخته می‌شود.

مزایای راه اندازی مرکز زیبایی در لهستان از روش فرنچایز

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار از روش فرنچایز مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با ثبت شرکت لهستان و راه اندازی کسب و کار از روش فرنچایز تمامی آموزش‌های لازم به نمایندگان (آرایشگرها و متخصصان) شما داده خواهد شد و دیگر جای نگرانی از بابت کیفیت عملکرد این افراد وجود ندارد.
  • نگران مواد اولیه‌ و تجهیزاتی که لازم است در کسب و کار خود به کار ببرید نباشید، تمامی دستگاه‌ها و مواد لازم با پرداخت هزینه‌ای مناسب به شما داده خواهد شد.
  • شیوه برخورد با مشتریان و نحوه قیمت‌گذاری کالاها و خدمات برای شما بیان خواهد شد.

در صورت راه اندازی کسب و کار در لهستان می‌توانید تبلیغات خوبی در سایر کشورهای اروپایی انجام دهید و آن‌ها به سمت مرکز زیبایی خود در لهستان جذب کنید.

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان شوید، موسسه یورو اقامت می‌تواند تمامی خدمات لازم را به شما ارائه دهد تا با سرعت بیشتری به هدف خود برسید. این موسسه می‌تواند شرکت شما را از روش‌های مختلفی در لهستان ثبت کند. کافی است با شماره‌های تماس این موسسه تماس بگیرید و تمام راهنمایی‌های لازم را از متخصصان این موسسه دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی مراکز زیبایی (فرنچایز)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights