Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی سالن زیبایی از روش برندسازی

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی سالن زیبایی می‌تواند فوق‌العاده پردرآمد باشد. نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که اگر تجربه و توانمندی کافی را در این حوزه دارید، بهتر است از روش برندسازی اقدام کنید ولی اگر تخصص و تجربه چندانی در این زمینه ندارید، توصیه می‌شود که روش فرنچایز را انتخاب نمایید. شایان ذکر است که امکان اخذ اقامت لهستان از هر دو روش وجود دارد.

مقایسه روش فرنچایز و برندسازی برایثبت شرکت لهستان

روش‌های فرنچایز و برندسازی دو مدل از متداول‌ترین روش‌ها برای ثبت شرکت لهستان هستند که مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این بخش قصد داریم به مزایا و معایب هر کدام اشاره کنیم تا کارآفرینانی که قصد دارند وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شوند، روش برتر برای خود را تشخیص دهند.

مزایای برندسازی و فرنچایز برای راه اندازی سالن زیبایی

وقتی فردی کسب و کار آرایشی و زیبایی را از روش فرنچایز راه اندازی می‌کند، در صورتی که برندی که انتخاب می‌کند و نمایندگی آن را راه اندازی می‌کند، معروف باشد و خدمات را با کیفیت عالی ارائه دهد، می‌تواند در مدت زمان کوتاهی به درآمد فوق‌العاده و چشمگیری دست پیدا کند؛ زیرا مردم به برندهای معروف خیلی راحت‌تر از برندهای جدید اعتماد می‌کنند.

در روش برندسازی شما می‌توانید دکوراسیون، سبک کار و تمامی فرایندهای کسب و کار را خودتان طراحی کنید و بهترین خدمات را با قیمتی که مد نظر خودتان است به مشتریان ارائه دهید. در روش برندسازی به هیچ عنوان زیرشاخه کسب و کار دیگری نیستید و لازم نیست که در مدت زمان مشخص، مبلغ مشخصی از درآمد خود را به شخص دیگری بدهید.

معایب برندسازی و فرنچایز برای ثبت شرکت لهستان

در روش فرنچایز، کارآفرین باید درصد مشخصی از درآمد نمایندگی را به صاحب برند بپردازد. همچنین در طراحی دکور و فرآیندهای کسب و کار دخالتی ندارد و باید به صورت کامل از دستورات و قوانین برند اصلی پیروی کند. برند اصلی بازرسانی را در زمان‌های مشخص برای بررسی روند کسب و کار و نظارت بر پیروی از قوانین برند تعیین می‌کند.

در روش برندسازی، از آن‌جا که شما یک برند جدید و نوپا هستید، کمی طول می‌کشد تا توجه مشتریان و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. ممکن است لازم باشد هزینه‌ زیادی برای تبلیغات و شناخته شدن در لهستان هزینه کنید. در زمینه مراکز زیبایی، اکثر افراد ترجیح می‌دهند از برندهای سابقه‌دار استفاده کنند.

موسسه یورو اقامت کارهای مربوط به ثبت شرکت لهستان را از هر دو روش برندسازی و فرنچایز انجام می‌دهد. در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید یا سوالی در رابطه با راه اندازی کسب و کار دارید، کافی است با شماره‌های یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی سالن زیبایی از روش برندسازی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ