Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی رستوران از طریق فرنچایز

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان از طریق روش فرنچایز یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به درآمد در کشور لهستان محسوب می‌شود. امکان اخذ اقامت لهستان از طریق این روش وجود دارد. از این جهت بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند که شرکت خود را در این کشور راه اندازی کنند و در کنار درآمدزایی، اقامت این کشور را هم دریافت کنند.

در این مطلب تصمیم داریم به راه اندازی رستوران در لهستان بپردازیم. کارآفرینان می‌توانند از دو راه برای ثبت شرکت لهستان و راه اندازی رستوران اقدام کنند:

  1. برندسازی (ایجاد یک رستوران با نامی که دوست دارید)
  2. فرنچایز

راه اندازی رستوران با برندسازی

وقتی فردی اقدام به ثبت شرکت لهستان و راه اندازی رستوران از روش برندسازی می‌کند، ممکن است در همان ابتدای کار نتواند درآمد خوب و قابل توجهی جلب کند و معمولاً در جلب اعتماد مشتری ناتوان خواهد بود. همچنین ابن امکان وجود دارد که نیروهایی که استخدام می‌کند، هنوز مهارت کافی را نداشته باشند و همین موضوع از اعتماد نصف و نیمه مشتریان بکاهد.

از این جهت است که راه اندازی کسب و کار رستوران از روش فرنچایز از سوی متخصصان یورو اقامت توصیه می‌شود. در ادامه به دلیل پیشنهاد روش فرنچایز خواهیم پرداخت.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی رستوران از روش فرنچایز

شما به کمک متخصصان یورو اقامت با یک برند بین‌المللی و معروف رستوران وارد مذاکره می‌شوید و نمایندگی آن را در لهستان افتتاح می‌کنید. اولین مزیت این است که بسیاری از علاقمندان به رستوران شما را می‌شناسند و دوست دارند برای یک بار هم که شده از محصولات شما استفاده کنند.

صاحب برند تمامی آموزش‌های لازم در زمینه پخت غذا، مشتری‌مداری، روش قیمت‌گذاری و غیره را به شما آموزش می‌دهد. به همین خاطر شما با همه چیز آشنا هستید و در همان برخورد اول، مشتری را مجذوب کسب و کار خود می‌کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید شما از همان اولین خریدی که مشتری از شما می‌کند، او را به شخصی وفادار برای برند خود تبدیل می‌کنید. همچنین ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز نیازی به بازاریابی در سطوح گسترده ندارد. کافی اعلام کنید که به عنوان نماینده یک برند بلندپایه بین‌المللی در لهستان فعالیت می‌کنید.

یورو اقامت؛ همراه شما در تمامی مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مراکز عالی برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان ، همواره در کنار کارافرینانی است که قصد دارند شرکت خود را از روش برندسازی یا روش فرنچایز در کشور لهستان راه اندازی کنند. در صورتی که هر گونه سوالی در این خصوص دارید، بهتر است با شماره‌های یورو اقامت که در سایت دیده می‌شود تماس بگیرد و سوال خود را از مشاوران این موسسه بپرسید. موسسه یورو اقامت در سریع‌ترین زمان ممکن کسب و کار شما را راه اندازی خواهد کرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و راه اندازی رستوران از طریق فرنچایز
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ